Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Πραγματα που δεν θα γνωρισουν τα σημερινα παιδια.. (2)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!

παιδικα (κινουμενα σχεδια)


























ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...













































ΣΕΙΡΕΣ...



















ΔΙΑΦΟΡΑ...



























ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ http://karamela-ok.blogspot.com

και μετα απο τοοοοοοοσες πολλες φωτογραφιες ειμαι σιγουρη πως δεν υπαρχει περιπτωση  να μην σας θυμησα καααατι απο τα παλια!! καλη μερα να εχουμε :))

47 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε! να εισαι καλα! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  2. Που τα βρηκες ολα αυτα!!!Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε μια σελιδα στο facebook :) καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  3. Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!!!!! πόσα χρόνια πίσω με γύρισες;;;; θα ψάξω να τα βρω και στο internet!!!! φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σε γυρισα σε ωραιες αναμνησεις! και εσυ να εισαι καλα!! να ψαξεις θα βρεις και αλλα πολλα!! :) φιλακια! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  4. Και να 'ταν μόνον αυτά!!! Ξέχασες τη μαυρόασπρη τηλεόραση!!! Να θυμίσω πως δεν υπήρχαν ιδιωτικά κανάλια και ρ/φωνικοί σταθμοί. Και τα πρώτα κομπιούτερς που εμφανίστηκαν στην δεκαετία '80 ουδεμία σχέση έχουν με τα σημερινά!!!

    Τα παιδιά του μέλλοντος δεν θα θυμούνται τίποτα περισσότερο από ότι βλέπουν σε μια οθόνη. Σε μια εικονική πραγματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα πολλα λειπουν.. ειδικοτερα πριν την δεκαετια του 80.. οπως αναφερεις ασπρομαυρη τηλεοραση (δεν την θυμαμαι) :) η καποια θρυλικα συριαλ της εποχης που ουτε και αυτα ειναι εδω.. τα οποια τα ξερω απο παλιοτερες γενιες.ενα καναλι που εχω ακουστα υενεδ :) οσο για τα παιδια του μελλοντος και τα σημερινα οοοολα (ακουνε μουσικη,παιζουν,ζωγραφιζουν,μελετανε,συνομιλουν) μεσω υπολογιστη.. καλη εβδομαδα!
      υ.γ. ενα αναλογο αφιερωμα θα ηταν ωραιο και απο εσενα, ετσι για να μαθαινουν οι μικροι και να θυμουνται οι παλιοτεροι :)))

      Διαγραφή
  5. δεν ξερω πόσο καλό είναι αυτό αλλά ο δικός μου (3χρονων) τα μισά από αυτά τα ξέρει και του αρέσουν...
    πολύ ωραίες αναμνήσεις ευχαριστώ μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα προεδρε,χαιρομαι που σου αρεσαν!! :)
      να τον χαιρεσαι τον γιο σου!! :)) νομιζω καλο ειναι που τα ξερει.. να υποθεσω οτι εχεις πολλα κρατημενα απο τοτε γιαυτο και τα γνωριζει.. τα αγαπας εσυ γιαυτο και αρεσουν και σε εκεινον! :) καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  6. πωπω!!!!!!

    καραμελιτσα μου..θελω ξανα μπολεκ λολεκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την!! :)) και μπολεκ και λολεκ και απο ολα!! φιλακια! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  7. Πω πω τι μας θύμισες...φοβερή ανάρτηση..μπράβο..βάλε και την Τόσκα μέσα στις κολώνιες....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου θυμισα παλιες καλες αναμνησεις!
      η κολωνια τοσκα ,ναι! :) τελικα εβαλα αρκετα αλλα λειπουν ακομα τοσα!! :) καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  8. Μας ταξιδεψες σε άλλα χρόνια...ευχαριστούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσαν,να εσαι καλα! καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  9. Μαράκι μου, πόσο όμορφα με έκανες να νιώσω με αυτή την ανάρτηση!!! Ειδικά βλέποντας το πρωσοπάκι της Λώρας, με την οποία είχα ταυτιστεί, γιατί μου έμοιαζε πολύ σαν χαραχτήρας!!! Σε ευχαριστώ πολύ.
    Σε έχω προσκαλέσει σε παιχνίδι!!! Έλα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαο που ενιωσες ομορφα οπως και εγω οταν τα βρηκα και τα ειδα! ωραια χρονια,πολλες αναμνησεις! αγαπημενη Λωρα και μικρο σπιτι στο λιβαδι! και οπως σε εχω καταλαβει σιγουρα μοιαζετε πολυ σαν χαρακτηρες! ερχομαι να δω το παιχνιδακι!! φιλακια! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  10. πωπω τι μου θυμισες τωρα!τι ωραια παιδικά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικα στις μερες μας αναπολουμε διπλα τα υπεροχα παιδικα μας χρονια! να εισαι καλα , καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  11. Απίστευτη η ανάρτηση σου!Πόσα πράγματα μου θύμισες που τα είχα ξεχάσει!!!!!!!Να είσαι καλά και να έχεις μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε Σπυριδουλα μου! να εισαι καλα! καλημερα :)

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. κλαψ δεν λες τιποτα! για τοσο ομορφες αναμνησεις τα κλαψ επιβαλλονται :) καλημερα!

      Διαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ !!!ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε fotolabida!να εισαι καλα ! καλημερα :)

      Διαγραφή
  14. Αυτό μου θυμίζει πριν από μερικά χρόνια.

    Χαιρετίσματα από την Ισπανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλος περισσοτερα αλλος λιγοτερα χρονια οι ιδιες ομορφες παιδικες στιγμες!
      τα χαιρετισματα μου και την καλημερα μου στην Ισπανια! :)

      Διαγραφή
  15. Τι αναμνήσεις...
    Την καλημέρα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλες και ομορφες οι αναμνησεις! καλημερα :))

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα!!Σε έχω κάνει tag στην παρακάτω ανάρτηση! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!!

    http://free-to-fashion.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια ειναι οτι ειχα αρχισει να παιζω το παιχνιδι,το οποιο με εχουν καλεσει και αλλοι.με διαφορετικες ερωτησεις... ποοοοολυ χρονοβορο.ωραιο βεβαια!! αν βρω χρονο να το ολοκληρωσω θα το αναρτησω! παντως ειναι ενδιαφερον και σε ευχαριστω πολυ πολυ που με καλεσες!! :)

      Διαγραφή
  17. Ax Τι μου θυμίζουν αυτές οι εικόνες... :')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπράβο σου που μάζεψες τόσες πολλές γνώριμες εικόνες, σκάλισες τις αναμνήσεις μας με την ανάρτησή σου.
    την καληνύχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καραμελιτσα μουυυυυυυυυ..
    ευχομαι να εισαι καλα..
    καλο πασχα καλη ανασταση σε φιλωωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απο μένα για σένα ένα βραβειάκι!!:)

    free-to-fashion.blogspot.com/2012/04/first-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααααααα σε ευχαριστωωωω,ερχομαι να το παρω και να το βαλω στο μπλογκ μου!! φιλακιααααααα :)

      Διαγραφή
  21. Tα λατρεύω τα post που μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια! Δυστυχώς τα παιδιά τώρα δεν ξέρουν καν τι σημαίνει να είσαι παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δυστυχως εχεις απολυτο δικιο.εχουν αλλαξει τοσο πολυ τα πραγματα.πολυ ασχημο αυτο για τα σημερινα παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειδες ποσο αγνοι ηταν οι ανθρωποι πιο παλια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρία μου, νόμιζα ότι στην προηγούμενη σχετική απάντηση είχα σχολιάσει, αλλά μετά είδα ότι είναι σε αυτήν, γι' αυτό διέγραψα το σχόλιο, και ξανασχολιάζω με καινούρια δεδομένα χαχαχα.
    Ναι, καλά το "έπιασες", η τηλεοπτική Λώρα, μου μοιάζει πάρα πολύ σαν προσωπικότητα. Αυτή η κοπέλλα έχει στην πραγματικότητα μια μέρα πριν από εμένα γενέθλια. Εγώ στις 29/4 και αυτή στις 28.
    Φιλάκια πολλά, πάμπολα σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παρ'όλο που δεν πάνε πολλά χρόνια από τότε που ήμουν παιδί, έχουν όντως αλλάξει υπερβολικά πολλά πράγματα. Τα έστω και στιγμιαία ταξίδια πίσω στα παιδικά χρόνια είναι ανεκτίμητα. Ευχαριστούμε για το δωρεάν εισητήριο! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ..είναι όλες τέλειες..ωραία χρόνια..μας έκανες πάλι παιδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι μας κάνεις? :( Μεγαλώσαμε τόσο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...