Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Πραγματα που δεν θα γνωρισουν τα σημερινα παιδια.. (1)

ή εστω θα τα μαθουν μεσα απο γονεις,θειους παπουδες που ισως εχουν κρατησει μερικα!
Τα βρηκα εδω  https://www.facebook.com/simerina.paidia . . .
Ειμαι σιγουρη πως πολλα απο αυτα θα τα θυμαστε και εσεις απο την παιδικη σας ηλικια..
Απολαυστε τα...

περιοδικα




















ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ..

























ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ











































ΔΙΑΦΟΡΑ...









































ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ . . . ΕΔΩ!!

13 σχόλια:

  1. Τι μου θύμησες....
    Τέλεια ανάρτηση! πάω να δω κ το δεύτερο μέρος αμέσως τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσαν,να εισαι καλα!! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  2. γεια σου...το βιβλίο της ιστορίας το ζω βλέπεις είμαι μαθητής 6ης Δημοτικού και το έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου! ααααακομμα αυτο εχουν ε?! πριν 15 περιπου χρονια πηγαινα εκτη δημοτικου και το ειχαμε και εμεις! καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!Έχω μόνο μια ένσταση Μαράκι για τις δραχμές!!!Μπορεί να τις ζήσουν...δεν ξέρεις...φιλάκια πολλά κι ευχαριστούμε για όσα μας θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα λες Μαρακι μου? εεε δεν πειραζει ας ξανα ερθουν οι δραχμες... ποσο χειροτερα δηλαδη θα ειναι ??
      να εισαι καλα! καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  4. Καραμελίτσα μου....:-) Να'μαι κι εγώ!! Μου έδωσες χαρά με την ανάρτησή σου γιατί με γύρισες στα όμορφα χρόνια της νιότης!

    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριβιλακι μου γλυκο!! χαιρομαι που σου θυμισα ομορφες αναμνησεις!! :)

      υ.γ.εχω μπει αρκετες φορες στο μπλογκ σου και πηγα να σχολιασω αλλα δεν τα δεχοταν τα σχολεια.. αν το εχεις ρυθμισει ετσι οοοοκ αλλα το λεω στην περιπτωση που συμβαινει κατι αλλο... φιλακιααααααα!!

      Διαγραφή
  5. Απίστευτα πράγματα θυμήθηκες
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχα πράγματα θυμηθήκαμε καραμελένια μου!!!

    Καλό μήνα φίλη μου! Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλές ευχές για ένα όμορφο Πάσχα… Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι πέρασα να δω τι κάνεις...Καιρό έχουμε να σε δούμε...πολλά φιλιά κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα ειμαι γλυκο μου Μαρακι!! χαιρομαι που περασες! Να εσαι καλα! καλη εβδομαδα να εχουμε! :) φιλακια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...