Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Ξεχασμενοι σε μια αλλη εποχη..

Το 1976 ένα συνεργείο που καθόδηγούνταν από το Γάλλο ανθρωπολόγο Jean-Pierre Dutilleux,απαθανάτισε για πρώτη φορά το συναπάντημα του λευκού ανθρώπου με κάποια από τα μέλη της φυλής Toulambi την Νέα Γουνέα .
Οι εικόνες που τράβηξε αποτέλεσαν στοιχεία του ντουκυμαντέρ:
«From Tribal Journeys The Toulambi.»

Ποτε δεν εχουν ερθει σε επαφη με τον συγχρονο πολιτισμο,η οποιαδηποτε συγχρονη τεχνολογια. Εκφρασεις φοβου και οι χειρονομιες επιφυλακης με τα  οπλα  ετοιμα να χτυπησουν τον λευκο εχθρο.Οι εκφρασεις των Toulambi,τοσο γνησιες,που δεν μπορει να τις ερμηνευσει ουτε ο πιο ταλαντουχος υποκριτης.Απο τις πιο συγκινητικες,περιεργες στιγμες(πραγματικα δεν ξερω πως να περιγραψω πως ενιωσα) ειναι την ωρα που δινουν σε ενα μελος της φυλης ενα καθρεφτη που φυσικα και δεν εχει ξαναδει.
Πραγματικά αξίζει να το δείτε..



πηγη:http://www.phorum.gr

16 σχόλια:

  1. Μαράκι μου πραγματικά εντυπωσιακό!Φαντάσου πόσο μακρινά είναι γι'αυτούς όσα ζει σήμερα ο σύγχρονος κόσμος!Μου κάνει όμως εντύπωση το πόσο περιποιημένοι είναι, τα μαλλιά τους,τα γένια τους...και τι γλυκά πρόσωπα έχουν!Θα περίμενε κανείς πιο άγριες φάτσες!Τελικά η απομάκρυνση από τον πολιτισμό μάλλον ηρεμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τυχεροι και μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι μαρία μου και στην προκειμένη περίπτωση οι αδαής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντυπωσιακό Μαρία..πόσο αγνοί και καθαροί άνθρωποι είναι αυτοί? Αυτό το μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ταιριάζει απόλυτα εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή η φάση με το κουτάλι. Σαν παιδάκι 2 χρονών το κρατάει. Μέχρι σήμερα μπορεί να μιλάνε για αυτήν την επίσκεψη μεταξύ τους. "Θυμάσαι αυτόν τον άχρωμο που ήρθε πριν 20 χρόνια? Σαν φάντασμα ήταν..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι άνθρωποι που δεν ταξιδεύουν και διαβιώνουν σε στενό γεωγραφικό πλαίσιο, είναι αναπόφευκτο να μην αναπτύσσονται τεχνολογικά. Οι αντιδράσεις τους είναι καθ' όλα φυσιολογικές μιας και πάντα το άγνωστο διεγείρει τον φόβο και την περιέργεια.
    Φαντάζεσαι στην περίπτωση που υπάρχουν και όντως μας επισκεφθούν εξωγήινοι (με πιο εξελιγμένη τεχνολογία, εννοείται), ότι και εμείς κάπως έτσι θα συμπεριφερόμαστε; Για σκέψου πόσο όντως απἐχουμε εμείς οι «ανεπτυγμένοι» από αυτήν την φυλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό βίντεο! Πραγματικά με συγκίνησε καθώς το έβλεπα. Με έκανε να σκεφτώ πάρα πολλά πράγματα και να αναθεωρήσω πολλές απόψεις που έχω γενικά για την ζωή και τον λόγο ύπαρξης μας. Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρακι Μαρακι
    μονο σε ευχαριστω μπορω να γραψω
    ηταν απιστευτο βιντεακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου, πού το ανακάλυψες; Είναι απίστευτο. Νομίζω πίσω εκεί, πρέπει να ανατρέξει ο άνθρωπος, για να ξαναγίνει άνθρωπος. Φιλήσυχη φυλή όμως. Τι αθωότητα!! Θεέ μου. Πραγματικά συγκινήθηκα. Ένιωσα διάφορα συναισθήματα. Σαν μωρά ήταν αυτοί οι άνθρωποι. Τόσο αληθινοί. Τυχεροί αυτοί που κάνουν τέτοια επαγγέλματα! Τους ζήλεψα. Κρύβουν όμως και τους κινδύνους τους. Όταν ήμουν στη Ν. Αφρική, ερχόμουν συνέχεια σε αντιπαράθεση με τους "έξυπνους" και "εξελιγμένους" Έλληνες, που πάνε άνθρωποι και γίνονται κτήνη, γιατί μου έλεγαν ότι αν δεν ήταν οι λευκοί, οι μαύροι θα ζούσαν ακόμη σαν πρωτόγονοι. Και ότι το ΙQ τους, είναι χαμηλό -άκουσον, άκουσον-. Κι εγώ τους έλεγα, δικαίωμά τους, να ζούσαν όπως ήθελαν στη δική τους χώρα, και όχι δούλοι σας.
    Μπράβο Μαρία μου, με συγκίνησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου ευχαριστούμε για όλα τα ενδιαφέροντα και όμορφα που μοιράζεσαι μαζί μας!!! Πέρνα όποτε μπορέσεις κι από'μένα κάτι σε περιμένει! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί είναι πολιτισμός τελικά? Η απομάκρυνση από τις ρίζες μας, τον εαυτό μας? Καλό ξημερωμα γλυκιά μου. Πολύ όμορφη ανάρτηση και πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι μου, το βίντεο ήταν εκπληκτικό !! ήθελα κι άλλο !!
    Τόσο συγκινητικό, με άγγιξε απίστευτα. Δεν έχω λόγια.
    Πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά ενδιαφέρον το βίντεο! Πόσο θα ήθελα με κάποιο μαγικό τρόπο να έβγαιναν συννεφάκια με τις σκέψεις τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...