Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Παράδεισος και κόλαση....






Ένας αρχαίος κινέζικος θρύλος λέει ότι κάποιος μαθητής ρώτησε τον δάσκαλο του:
«Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στον Παράδεισο και στην Κόλαση;»Ο δάσκαλος του απάντησε:
«Πολύ μικρή κι ωστόσο, έχει μεγάλες συνέπειες. Έλα να σου δείξω την Κόλαση».

Μπήκαν σε ένα δωμάτιο, όπου μια ομάδα ανθρώπων καθόταν γύρω από μια μεγάλη χύτρα με ρύζι. Όλοι ήταν πεινασμένοι και απελπισμένοι καθένας είχε από ένα κουτάλι που το κρατούσε από την άκρη με προσοχή κι έφτανε ως τη χύτρα. Κάθε κουτάλι, όμως, είχε τόσο μακρύ χερούλι, που δεν μπορούσαν να το φέρουν στο στόμα. Η απελπισία και η ταλαιπωρία ήταν φοβερή.
«Έλα» είπε ο δάσκαλος λίγο μετά. «Τώρα θα σου δείξω τον Παράδεισο».Μπήκαν σε ένα άλλο δωμάτιο, πανομοιότυπο με το πρώτο’ υπήρχε η χύτρα του ρυζιού, η ομάδα ανθρώπων, τα ίδια μακριά κουτάλια, όμως εκεί όλοι ήταν ευτυχισμένοι και χορτάτοι.
«Δεν καταλαβαίνω» είπε ο μαθητής. «Γιατί είναι τόσο ευτυχισμένοι εδώ ενώ στο άλλο δωμάτιο είναι τόσο δυστυχισμένοι, τη στιγμή που όλα είναι ίδια;»
«Δεν το κατάλαβες;»,
χαμογέλασε ο δάσκαλος.

«Καθώς τα κουτάλια έχουν μακριά χερούλια και δεν μπορούν να φέρνουν το φαγητό στο στόμα τους, εδώ έμαθαν όλοι να ταΐζουν ο ένας τον άλλον».


πηγη:http://hoplitese.blogspot.com/2011/11/blog-post_755.html

Καλη εβδομαδα σε ολους :) 



45 σχόλια:

  1. Τι σίγουρο είναι πως υπάρχει διαφορά. Στον Παράδεισο θα υπάρχει χαρά, στην Κόλαση λύπη.
    Το τι και πως, είτε για καζάνια, είτε για ουρί, είτε για... κουτάλια, θα το μάθουμε μετά θάνατον! Καλό κουράγιο μέχρι τότε!

    Αν είσαι πάντως καλός εδώ, θα είσαι προφανώς με τους καλούς εκεί... και τ' αντίστροφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μαρακι
    Πολυ ωραιο το παραδειγμα.
    Ακριβως οπως και στη ζωη.
    οπως θα επρεπε να ειναι η ζωη ενοω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ apokalipsis999 ετσι ακριβως καλος εδω με τους καλους και μετα ! καλο κουραγιο και σε εσενα! :) καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Παναγιωτη πολυ ωραια θα ηταν να συμβαινει το ιδιο και τωρα στην ζωη μας εδω :) καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό! Ουσιαστικό το νόημα τα είπε όλα! Φιλάκια Μαράκι μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το 'να χέρι νίβει τ' άλλο.

    Καλή εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι όμορφη ιστορία κοριτσάκι μου....πράγματικά όταν κάνεις καλό...εσύ κερδίζεις πιο πολύ....Μαρία καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σοφίες εφόδια.μια πολύ ωραία παραβολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Μαράκι. Καλό το παράδειγμα.Εγώ βέβαια πιστεύω στους επίγειους παραδείσους και κολάσεις που κάπως έτσι είναι κι αυτοί. Καλό βράδυ και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω αρκετους αγγελους εκει πανω ομως κανεις δεν μου πει πως περνανε ? αλλα δεν ειμαι σε θεση να ξερω τι ? πως και γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα την πίστη μου εξαιρετικά σοφό!!
    Οι απλές σοφίες είναι που μας λείπουν.
    Από πολύπλοκες φιλοσοφίες έχουμε χορτάσει!
    Καλό βράδυ Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καραμελένια μου Μαρία..

    θα συμφωνησω με τον χριστοφορο..

    καλο μας απογευμα με φιλιαααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά πολύ όμορφη "παραβολή".
    Η σημασία της αλληλοβοήθειας!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥♫°
    ❤ Olá, amiga!
    Conheço essa lenda e todos nós deveríamos nos orientar por ela...
    Bom restinho de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    °º✿
    º° ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιστορία !Το νόημα της συνεργασίας και αλληλοβοήθειας !
    Πιστεύω βέβαια ότι στην παρούσα ζωή βρίσκεται η κόλαση και ο παράδεισος!!Καλό ξημέρωμα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ marie καλημερα! φιλακια! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ φιλακια και αγκαλιες και σε εσενα :) καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ mia ετσι ακριβως με το καλο ολοι κερδιζουν! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ alex χαιρομαι να βρισκω σοφιες και να τις μοιραζομαι μαζι σας :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ MARIA VILLIOTI θα συμφωνησω και εδω καπως ετσι ειμαστε!καλημερα,φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ ΜΑΓΟΥΛΗ μην ανησυχεις ολοι θα μαθουμε καποια στιγμη .. ευχομαι να αργησουμε να το μαθουμε :) καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου συμφωνω τα απλα λογια ειναι οι μεγαλυτερες σοφιες .. τα πολλα ''μπλα-μπλα'' συνηθως δεν μας λενε τιποτα! καλη σου μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ evi_athanasiou αγαπημενη μου (δεν καταλαβα αμεσωσ ποια εισαι χαχαχα) καλη σου μερα! φιλακιααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ περήφανη μανιάτισσα τι ωραια που θα ηταν αυτη η αλληλοβοηθεια να ηταν σαν αναγκη για ολους μας!οπως το νερο και η τροφη! ποσο καλυτερος θα ηταν ο κοσμος μας! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ χρυσάνθη μου στην ζωη που ζουμε υπαρχει μεγαλη αδικια οποτε ελπιζω πως οταν φυγουμε απο εδω θα βρουμε ενα πολυ δικαιο κοσμο! ετσι θελω να ελπιζω! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ διδακτική ιστορία!!!
    Λες να είναι έτσι στην άλλη ζωή;
    Να έχω ένα κουτάλι μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία πολύ ωραίο..Τι καλά θα ήταν ο ένας να τάιζε τον άλλον, ο ένας να έσκυβε πάνω από τον άλλον άνθρωπο και να μην αδιαφορούσαμε. Δεν θα χρειαζόταν να πάμε στον Παράδεισο. Θα είχαμε τον παράδεισο στην γη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ καλή η ανάρτηση Καραμελένια μου.
    Να είσαι καλά!!
    Καλό βράδυ Μαράκι!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καραμελενια μου Μαρία..

    φωναζε με οπως θελεις εγω θα γυρισω..χαχαχαχαχχα

    ξερεις μου ελειψε να περνω και να αφηνω τις καλησπερες μου τις καληνυχτες μου..θυμασαι?..

    τι ομορφες εποχες..

    καλη συνεχεια γλυκια μου με φιλια πολλαααααααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφο :) Τον παράδεισο μπορείς να φέρεις και στη γη, λίγη ανθρωπιά αν έχεις, συμπόνια και αγάπη.
    Τα φιλιά μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εξαιρετικό. Ευχαριστούμε που το παρέθεσες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αλληλεγγύη, ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα στον κόσμο μας. Και την έχουμε τόση ανάγκη σήμερα, με τον εγωισμό που μας ταλαιπωρεί.
    Να είσια καλά Μαρία μου, με τις τόσο όμορφες αναρτήσεις σου.
    Πέρασε από το "σπίτι" μου, σου έχω κέρασμα. Πίνεις ποτό;
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ωραίο!!! Καραμελένια χαίρομαι που σε βρήκα! Τέτοια πρέπει να διαβάζουμε για να διορθωνόμαστε!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ κρυφη ματια χαχαχα νομιζω πως δεν μπορουμε να παρουμε τιποτα μαζι μας!! καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Eva Z πραγματικα θα ηταν πολυ ομορφο να ειμασταν ετσι ! φιλακια! καλο απογευμα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Δημητα μου φιλακια καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ evi_athanasiou γλυκια μου σαγαπω βεβαιως και θυμαμαι! και εμενα μου εχουν λειψει πολυ οι καλημερες και οι καλησπερες σου!!! φιλακια πολλααααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Lyriel συμφωνω απολυτα,σιγουρα μπορουμε! :) φιλακια! καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Estella να εισαι καλα! :) καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ Ροδούλα μου ειμαι σιγουρη πως μεσα απο ολο αυτο που περναμε στις μερες μας τουλαχιστον θα γινουμε καλυτεροι ανθρωποι! ετσι θελω να πιστευω! ηρθα και το πηρα το κερασμα μου! σε ευχαριστωωωωω :) φιλακια! καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Φανή Παπαγεωργίου και εγω χαιρομαι που βρεθηκαμε , να εισαι καλα! φιλακια! καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. παραδεισος ειναι να εχεις καθαρη την καρδια σου να ξερεις οτι αυτο που εχεις κανει ειναι προς το καλο και των αλλων ετσι χωρις τυψεις ....καλησπερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ μαγουλη εχεις απολυτο δικιο :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλήμέρα Μαράκι μου αγαπημένο!
    Πέρασε από το σπίτι μου να πάρεις κάτι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...