Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

7 πραγματα για εμενα . . .

Ευχαριστω πολυ την γλυκια μου Ροδουλα
                          τον νοσταλγικο Παναγιωτη
                          και την el.mar το μικρο κουνελακι
για το βραβειο παιχνιδακι ! ! !


πρεπει να πω 7 πραγματα για εμενα . . . 

1) Μου αρεσει να ακουω! οτιδηποτε εχει να μου πει καποιος θα τον ακουσω με την ιδια προσοχη, ειτε προκειτε για πυρηνικη φυσικη ειτε για συνταγη με σουπιες και σπανακι!

2)με τρομαζει η εκδικηση.. με τρομαζει να βλεπω ανθρωπους που καταστρωνουν ολοκληρα σχεδια για να εκδικηθουν καποιον..με τρομαζει η κακια που μπορει να βγαλει καποιος θελοντας να εκδικιθει.. 

3)εχω σχεδον ως φιλοσοφια ζωης το 'μην κανεις κατι που δεν θες να σου κανουν'...
αν σε ενοχλει κατι συγκεκριμενο εσυ γιατι το κανεις ? απλο!

4) σιχαινομαι την μιζερια !! 


5)τρελενομαι για την σοκολατα,και εχω ενα 'θεμα' με τις ελιες! θα μου πειτε,που κολλαει το ενα με το αλλο? θα σας εξηγησω.Αν μου ελεγε καποιος τι θελεις να σου φερω μια σοκολατα η μια ελια? θα ελεγα αμεσως μια σοκολατα.θα πηγαινα δηλαδη να αγορασω μια σοκολατα και να κατσω να την απολαυσω μετα,αλλα δεν θα αγοραζα ελιες.Αν ομως μου εφερναν μια σοκολατα και μια ελια,με το που μυριζα την ελια θα διαλεγα την ελια!Αυτο ειναι το 'θεμα'  με τις ελιες,αν τις μυρισω πραγματικα μου τρεχουν τα σαλια,δεν μπορω να μην φαω μια! !τρελα! 0.ο

6)Λατρευω τον Σφακιανακη! ♥‿♥

7)Μου αρεσει το μαυρο χρωμα παρα πολυ και το ασπρο ! ολο μου το σπιτι ειναι ασπρομαυρο.. 
και το περιεχομενο της ντουλαπας μου..μεχρι και το χριστουγεννιατικο μου δεντρο.Παρολαυτα ειμαι ΑΡΗΣ :))

τωρα θα πρεπει να δωσω και εγω το βραβειο παιχνιδι σε καποιους! καποιοι ειδα οτι το εχετε ηδη παιξει οποτε επιλεγω τους παρακατω και αν θελουν , εχουν χρονο και ταιριαζει με το μπλογκς τους ας παιξουν :))) και εννοειται και οποιος αλλος θελει μπορει να παιξει.... 





20 σχόλια:

  1. ευχαριστώ μαρία για την προτίμηση σου η ρηλαξ το ΔΣ και ο κόσμος της ομάδας σε ευχαριστούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για σοκολατένιες ελιές τι λες;χα,χα.
    Μια χαρά πάντως σε βρίσκω.Συμφωνούμε σχεδόν σ'όλα (εμένα δεν μου αρέσει το άσπρο-μαύρο, μόνο).Την καλημέρα μου Μαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Μαρακι μου

    Προτημω σουπιες με μαραθο
    Εχω κολλησει με την ελια και την σοκολατα
    και
    Αρης; Γιατι;

    Φιλια πολλα καραμελενια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ που με επισκέφτηκες καλώς σε βρήκα !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ προεδρε καλη επιτυχια να σας ευχηθω και απο εδω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria villioti χαχαχχαχα!! δεν το ειχα σκεφτει!!!! λες????? :) καλημερα!!!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Παναγιωτη ΑΡΗΣ βεβαια !!! :)) καλημερα! φιλια και σε εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ Μαράκι που με προτίμησες... θα είναι η επόμενη ανάρτησή μου...φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ 7 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ;
    ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοινώς ζείς και ντύνεσαι σαν σκακιέρα!! :pppp
    όσο για την εκδίκηση θα συμφωνήσω μαζί σου.. είναι πραγματικά τρομακτική...

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ eva καλημερα, ερχομαι στο μπλογκ σου να μαθω λιγα πραγματακια για σενα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Effie's Sweet Home Designs οντως τα 7 ειναι λιγα. στην αρχη σκεφτηκα ωχ τι να γραψω για εμενα/ δεν μπορω να μιλαω για μενα κτλ αλλα μολις ξεκινησα δεν ηξερα τι να πρωτογραψω :)) καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Διαμαντενια χαχαχα σκακιερα οντως :))
    μακρια απο εμας η εκδικηση ! φιλακια! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου αγαπημένο,
    ήμουν σίγουρη ότι κάτι τέτοιο θα μας εκμυστηρευόσουνα για σένα. Σε μερικά ήταν σαν να διάβαζα για μένα (2,3,4)
    Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρειανάρα και τα μυαλά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο και στις σουπιές με σπανάκι.

    Τα υπέρτατα σέβη μου στην ιδιοκτήτρια του ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. °º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°
    Olá, amiga!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ ροδουλα μου φιλακια
    καλο μην ανα εχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...