Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Αυριο.....................



Αυριο... Σαν λεξη απο μονη της μου βγαζει μια ελπιδα το αυριο..
Αυριο = Ονειρα !

Τωρα? μου βγαζει ενα φοβο, μια αβεβαιοτητα, απελπισια ..
Αρχιζω να χανω την ελπιδα μου για το αυριο..
Χανω την ελπιδα μου για ομορφο αυριο...
φοβαμαι για το ασχημο αυριο που περιμενουμε..
 Παντου ασχημες ειδησεις.. Φως πουθενα..
Δεν μπορεις πια να πεις 'υπομονη θα περασει' γιατι ξερεις οτι περιμενουμε τα χειροτερα..
ποσο χειροτερα? Δεν ξερω.. Κανεις δεν ξερει..
 Δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που συνεχως ζητουσα και ευχομουν να αποκτησω κατι παραπανω ,
και κατι ακομα.. οχι! Ευχομουν παντα να συνεχισω να εχω οσα εχω τωρα! Αυτα τα λιγα εμενα με κανουν ευτυχισμενη!
 Και τωρα αρχιζουν να μου περνουν οσα εχω.. ΓΙΑΤΙ ? ...........................................................
Εσεις πως το περνατε ολο αυτο ? Σας εχει επηρεασει πρακτικα και ψυχολογικα?
Τι πιστευετε ακομα πως μας περιμενει ?
Ευχομαι μια ηρεμη εβδομαδ σε ολους..............................................................

34 σχόλια:

  1. an kaneis kosmimata perna apo to spitaki moy mporei na se endiaferei i anartisi mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αύριο δεν έρχεται ποτέ! Απλά το περιμένουμε!
    Το κακό είναι πως ζούμε σε ένα διαρκές παρόν που γίνεται παρελθόν.

    Όσο για τα υπόλοιπα... όλα είναι μια χαρά! Τέλεια! Απορώ γιατί είσαι απελπισμένη. Ο κόσμος περνάει καλά, έχουμε πολλά λεφτά, αφθονία παντού! Αυτό θα νιώσεις τουλάχιστον, όταν κάνεις θεραπεία με ηλεκτροσόκ στο Δαφνί!!!

    Ειδάλλως... η αντοχή των νεύρων δοκιμάζεται επικίνδυνα. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΠΩς ΘΑ ΔΩ ΠΙΟ BLOG ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, η Ελλάδα βρώμισε νεκρά όνειρα και το χειρότερο είναι οτι ακόμα και αν έχω φύγει απο κει {ζω αμερική εδώ και 5 μήνες περίπου} τα διαβάζω καθημερινά μέσα απο τα αγαπημένα μου μπλόγκς και στεναχωριέμαι αφόρητα!! Κάποιοι κάνουν λόγο για κοινωνική κατάθλιψη και νομίζω οτι δεν απέχουμε και πολύ απο αυτό. Δεν είμαι ούτε αισιόδοξη ούτε απαισιόδοξη, μάλλον ρεαλίτρια θα έλεγα σ'αυτή την περίπτωση και θα πω, όποιος μπορεί να φύγει ας φύγει στο εξωτερικό, είναι η έσχατη λύση αλλά είναι κρίμα να ζεις μέσα σε τέτοιο βάλτο. Αν πάλι δεν μπορείς να φύγεις.. υπομονή απλά. Δε νομίζω πως θα επανέλθουμε στην πρώτερη κατάσταση αλλά σίγουρα με τα χρόνια θα αλλάξουν πολλά, κυρίως στον τρόπο που ο Έλληνας πάντα έβλεπε τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο μου Μαράκι,
    με συγκίνησε η ανάρτηση σου, κατάθεση ψυχής.
    Τα ίδια ερωτήματα βασάνιζαν κι εμένα, και ήθελα να κάνω μια αισιόδοξη ανάρτηση πριν από μερικές μέρες. Βρήκα ένα καταπληκτικό βίντεο στο Ytube, που πραγματικά άμα έχεις την υπομονή, και την καλοπροαίρετη διάθεση να την ακούσεις, θα σε ενισχύσει πάρα πολύ. Πέρασε άμα θες μια βόλτα και δες την. Έχει τίτλο Καλό Σαββατοκύριακο και την έκανα την παρασκευή 23/8.
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ Μαράκι έχω σταματήσει να παρακολουθώ την επικαιρότητα παρά μόνο λίγα πράγματα από το ίντερνετ.Στην τηλεόραση έχω μόνιμα παιδικά ή μουσική. Δεν θέλω να κλείσω τα μάτια μου στην πραγματικότητα αλλά δεν νομίζω πως αυτό που μας δείχνουν είναι η αλήθεια. Μας κορόιδευαν και μας κοροϊδεύουν χρόνια τώρα. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Δεν θα κερδίσω κάτι αν πέσω σε κατάθλιψη. Βέβαια όλοι γύρω μου είναι κάπως. Στο τέλος θα αρχίσουμε τα χάπια. Δεν φοβάμαι να χάσω αυτά που έχω,δεν με νοιάζει πολύ...το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαστε υγιείς κι όλα θα γίνουν. Τα οικονομικά είναι ένα κομμάτι της ζωής. Χωρίς λεφτά ζούνε πολλοί άνθρωποι. Το άλλο όμως δεν αλλάζει.Ας το ρίξουμε και λίγο στην τρελή που λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι εξελίξεις αμέτρητες και ποικίλες… υπομονή και πίστη να έχουμε και να συνεχίσουμε να κάνουμε όνειρα… γιατί αν καταφέρουν να μας κόψουν και τα όνειρα, τότε σίγουρα θα μας έχουν εξοντώσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχος αυτο που εχουν καταφερει ειναι να χασει ο Ελληνας την αξιοπρεπεια του και αυτος ειναι ο λογος που καθημερινα ακουμε για αυτοκτονιες κ.α. τα οποια μας κανουν να ειμαστε στα προθυρα της καταθληψης. Φυσικα δεν συμφωνω γιατι η ανθρωπηνη ζωη εχει τρομερη αξια.
    Ολοι διατηρουμε εδω και χρονια την λεξη που μας κανει περιφανους εκτος απο τους κυριους που μας εφτασαν εδω. (Φιλοτιμο το ατιμο) ειναι ισος η επιστημονικη του ταυτοτητα.
    Δεν ξερω για το αυριο οπως δεν ξερει κανενας αλλα σιγουρα και εγω δεν ειμαι εσιοδοξος. Για το μονο που ελπιζω ειναι η κατηφορα να σταματισει σε εμας και τα παιδια μας να ζησουν μια δημιουργικη περιοδο αναπτηξης.

    Να εισαι καλα καραμελενια μου... αυριο υπαρχει και μπορεις να το δεις στην αυλη ενος δημοτικου σχολειου. Απο εκει πρεπει να αντλησουμε δυναμη και υπομονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΡΑΜΕΛΙΤΣΑ....οι σκέψεις σου με βασάνισαν καιρό πριν...το αποτέλεσμα.....ο.κ.Είμαι πια χαρούμενη γιατί κοιμάμαι...είμαι ευτυχισμένη γιατί ξυπνάω...νοιώθω ευλογημένη γιατί έχω την υγειά μου...απολαμβάνω το κάθε τι και μην φανταστείς ...πολύ απλά πραγματάκια ..μα πολύυυ απλά...που περνούσαν απαρατήρητα....σταμάτησα να φοβάμαι γιατί πείσμωσα....... Ο άνθρωπος ζει και με λιγοστά αρκεί να τους δώσει τις διαστάσεις που τους αξίζουν.... Υ.Γ. ένα θα σου πω έφτασα στο σημείο να μην μπορώ να περπατήσω.... απο λάθος τρόπο σκέψης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάνω απ' όλα υγεία. Τα υπόλοιπα είναι παροδικά.
    Καλή βδομάδα.
    relaxfc.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε καταλαβαίνω απόλυτα όλοι κάπως έτσι νιώθουμε.Πρέπει να οπλιστούμε με θάρρος και ελπίδα,πρέπει να αγωνιστούμε,να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας.Κανείς δεν έχει δικαίωμα να μας πάρει τα όνειρα μας,τις ελπίδες μας,τα πιστεύω μας.Πρέπει να πληρώσουν ΟΛΟΙ όσοι ΕΦΑΓΑΝ με χρυσά κουτάλια.Ας βγούμε λοιπόν όλοι στους δρόμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν σου πω ότι αισθάνομαι διαφορετικά από σένα θα είναι ψέματα...
    Απλά όπως λέει και μία φίλη μου "είναι καιρός να κάνουμε πράγματα για τη ψυχή μας"...Τι εννοώ;Η ευτυχία κρύβεται σε πολύ απλά πραγματάκια...Σε έναν περίπατο,σε ένα καλό βιβλίο,στα πρόσωπα φίλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ lov2love περασα και την ειδα την αναρτηση σου! ενδιαφερον :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ apokalipsis999 πολυ σοφο το 'ζουμε σε ενα διαρκες παρον που γινεται παρελθον' !!!!!! οσο για τα υπολοιπα χαχαχα τελικα μαλλον στην τρελα πρεπει να το ριξουμε αλλιως δεν παλευεται :)) καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ foufoula σου εστειλα ποιο μπλογκ μου δειχνει οτι εχει προβλημα.. ελπιζω να το διορθωσεις και να ειναι οκ! για οτι αλλο θες ρωτα με :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ lyrier να οταν ελεγα παραπανω αρχιζουν να μου περνουν οσα εχω αναφερομουν και σε αυτο.. αρχιζει και φευγει κοσμος στο εξωτερικο .. μεταναστευουν ξανα οπως παλιοτερα.. 'χωριζουν' οικογενειες... βεβαια καταλαβαινω και εσενα που εφυγες και αλλους νεους και μεγαλυτερους που φευγουν η το σκεφτονται... αλλα δεν ειναι οτι πιο ευχαριστω να φυγει ενας δικος ανθρωπος.. το τελευταιο που λες οτι ολοι μας θα βλεπουμε πια τα πραγματα διαφορετικα το πιστευω και εγω!! να εισαι και να περνας καλα :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ ροδουλα μου γλυκια σιγουρα θα ερθω να το δω :)) σου εχω απολυτη εμπιστοσυνη :) καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ maria vilioti ετσι μαρακι ναι ας το ριξουμε στην τρελη αλλιως δεν γινεται.. εεεε οχι δεν θα τους κανουμε την χαρη και σε αυτο... οσο για την τηλεοραση εννοειται τι να κατσεις να δεις? τους μαθαμε πια! τουλαχιστον στο ιντερνετ διαβαζεις διαφορα και βγαζεις τα συμπερασματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ ποδηλατησα μου υπομονη πιστη δυναμη κουραγιο για να το περασουμε και αυτο.. καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Παναγιωτη αυτο ειναι που πραγματικα με θλιβει απιστευτα, αυτοκτονει κοσμος για χρεη.. ειναι τραγικο,εξοργιστικο!!! και φυσικα κανενος αυτι απο αυτους δεν ιδρωνει... ουτε τσιπα ουτε φιλοτιμο εχουν.. μακαρι να γινει αυτο που λες η κατρακυλα να σταματησει σε εμας και τα παιδια μας να ζησουν πολυ καλυτερα!μακαρι! να εισια και εσυ καλα παναγιωτη μου ! καλημερα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ μια μου παντα ημουν αυτης της λογικης!! στα απλα πραγματα κρυβεται η ευτυχια.. υγεια να εχουμε και ολα τα αλλα ερχονται! βεβαια με οοοοολα αυτα που συμβαινουν ανθρωποι ειμαστε και 'σπαμε' κατα καιρους... και πως να μην σπασεις οταν βλεπεις κοσμο να πειναει, κοσμο σε απογνωση, κοσμο να βαζει τελος στην ζωη του? πως να μην σπασεις?.. μπραβο σου κοριτσακι μου που εισαι καλα, μπραβο σου που εισαι ευτυχισμενη με τα μικρα απλα και τα πιο ομορφα!:) μακαρι ολοι να εχουμε την δυναμη οταν πεφτουμε να ξανασηκωνομαστε!ξανα και ξανα! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ xose μου εχεις απολυτο δικιο υγεια πανω απο ολα ! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ nadia μου αυτο ειναι ενα αλλο προβλημα.... συμβαινει οτι συμβαινει, γινονται τα χειροτερα αλλα δεν αντιδρουμε και πολυ... σχεδον καθολου.. τι να πεις??? ισως μαζευουμε , μαζευουμε και κανουμε το μεγαλο μπαμ!! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ στον δικο μου υπεροχο κοσμο πολυ ωραιο αυτο που λεει η φιλη σου!! καιρος να κανουμε πραγματα για την ψυχη μας! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το αύριο είναι κάτι που δεν υπάρχει. Υπάρχει μόνο το τώρα που γίνεται χθες. Ας ζούμε την κάθε στιγμή όσο μπορούμε πιο "πυκνά" και ας μη παρασυρόμαστε από το παιχνίδι των πολιτικών και αυτών που τους περιβάλουν που προσπαθούν να μας αφαιρέσουν την ελπίδα γιατί έτσι νομίζουν ότι θα έχουν εκείνοι... ελπίδα επιβίωσης στο ψεύτικο σύμπαν τους. Ας μη τους κάνουμε αυτή την χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου η μόνη λέξη είναι η αισιοδοξία και να μην το βάλουμε κάτω..Συμφωνώ απόλυτα με την Maria Villioti και με την Mia. Όσο για να φύγω δεν ξέρω αν θα το έκανα..Αγαπώ τον τόπο μου άσχετα αν γίνονται όλα αυτά...Δεν φταίει ο πανέμορφος τόπος μας που κανείς άλλος στην γη δεν τον έχει φταίνε οι άνθρωποι δυστυχώς...
    Για να σου δώσω κουράγιο πέρνα από το site μου όπου σε περιμένει μια πρόσκληση-πρόκληση...Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ζησε το σημερα! δε το λενε τυχαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Χριστοφορε μου δικιο εχεις .. το αυριο δεν υπαρχει!! οχι την χαρη αυτην δεν προκειται να τους την κανουμε! μπορει να πεφτουμε αλλα ξανα σηκωνομαστε! καθε φορα και ακομα πιο δυνατοι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ ευακι μου και εγω νομιζω πως δεν θα μπορουσα να φυγω απο εδω! αγαπαω και εγω πολυ τον τοπο μου! καταλαβαινω οσους φευγουν ειναι καθαρα μια επιλογη! εμενα με ενοχλει απιστευτα αυτος που φευγει (η και εδω που ειναι) και λεει 'ντρεπομαι τοοοσο που ειμαι Ελληνας η Ελληνιδα'.............. ακριβως οπως λες δεν φταιει ο τοπος μας και η πετριδα μας για καποιος (αρκετους ισως) απαισιους ανθρωπους! περασα απο το μπλογκακι σου,ειδα την προσκληση και μολις επαιξα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ joan οντως καθολου τυχαια δεν το εχουν πει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ Τ ΠΑΡΟΝ.ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΖΟΦΕΡΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ"ΤΟΥ ΜΠΕΝΙΝΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΟΩ.ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Arhetypo αααχ απο τις αγαπημενες μου ειναι αυτη η ταινια! πεφτω καμοια φορα αλλα ποτε δεν το αφηνω να με παρει απο κατω,ξανασηκωνομαι και συνεχιζω!! καλη εβδομαδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...