Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Το παιχνιδι των 7 . . .

Δυο φιλες μου απο την μπλογκογειτονια με καλεσαν να παιξω ενα πολυ ενδιαφερον παιχνιδακι..
Η Ροδουλα απο το μπλογκ http://annoula-rodoula.blogspot.com/  και
Η evaz απο το http://eva-livethelife.blogspot.com/ . . .
το παιχνιδι εχει ως εξης θα ψαξω στις αναρτησεις μου απο την αρχη εως τωρα και εγω θα πρεπει να διαλεξω 7 απο αυτες και να τις χαρακτηρω ως η πιο ομορφη , η πιο δημοφιλης και τα λοιπα..
Τελος θα διαλεξω καποιες φιλες και φιλους για να παιξουν το ιδιο και εκεινοι..
Ας ξεκινησω λοιπον . . . . . . . . .

Η πιο ομορφη αναρτηση


Απλα ηταν ανθρωπος . .
Αν και ομολογω οτι δυσκολευτηκα ποια να πρωτοδιαλεξω κατεληξα σε αυτην ..
Ως χαρίες άνθρωπος εάν άνθρωπος ή (Τι ωραίο πράγμα είναι ο άνθρωπος, όταν είναι άνθρωπος) Ηρακλειτος




Η πιο δημοφιλης αναρτηση 


Γιατι οι ανθρωποι ουρλιαζουν οταν εξοργιζονται ;
Διαβαστηκε οσο καμοια αλλη .. 




Η πιο χρησιμη 
Συνεχισε το  ! ! !
<<Ποιο ; >>  << το καλο που σου εκανα>> !
Ειναι τοσο χρησιμο να συνεχιζουμε τις καλες πραξεις.. και οπως σας ειχα πει και τοτε αν δεν μπορειτε να το συνεχισετε μπορειτε να το αρχισετε !! :)


Η αναρτηση που με εκανε περηφανη 


εεεε φυσικα θα διαλεξω το
Ολα Σ'αγαπανε
ενα πολυ ομρφο τραγουδακι και το ερμηνευει ο αδερφουλης μου .. 


Η πιο αμφιλεγομενη αναρτηση 
Μην το πετας , χαρισετο  
Απλα επειδη, αν και σας αρεσε σαν ιδεα ,ειχατε τους ενδοιασμους σας .. 
εεεε δεν εβρισκα και καποια λλη :)


Η αναρτηση που δεν της δοθηκε ιδιαιτερη προσοχη 
Εισαι μεγαλος Μαγκας !!!
Αν και την διαβασατε και την σχολιασατε αρκετοι,
Νομιζω,χωρις να ειμαι σιγουρη,πως λιγοι ειδατε το βιντεακι.. 
Βεβαια και εγω δεν ημουν αρκετα σαφης.Εκεινη την ημερα ηταν ο τελικος της eurovision 
και εστελνα καλη τυχη στον Λουκα Γιωρκα .. και βρηκα και εβαλα ενα βιντεακι με καποιον που χωρευει ζε'ι'μπεκικο , λιγο διαφορετικο απο εμας αλλα ισως περισσοτερα  λεβεντικα απο πολλους!! :)


Η αναρτηση που με ξαφνιασε με την επιτυχια της



Μην το σκεφτεσαι,να εισια γρηγορος!Μια υπεροχη τεχνη:Λομογραφια!! 


Αυτο ηταν το παιχνιδακι! Τωρα θα πρεπει και εγω με την σειρα μου να διαλεξω
5 μπλογκοφιλαρακια .............................................. πφφφ ειναι δυσκολο.. 


1) την σαγαπω απο το http://s-agapw.blogspot.com/
2) τον Apokalipsis999 απο το http://apokalipsis999.blogspot.com/
3)τον προεδρο μαζι με τον xose απο το http://www.relaxfc.com/
4)την εκφρασου απο το http://ekfrastite.blogspot.com/
5)και την lyrier απο το http://spittingdragon.blogspot.com/
Και φυσικα εννοειται  οτι οποιος αλλος θελει να παιξει το παιχνιδακι αυτο μπορει..
Δεν νομιζω να το απαγορευει κανενας.. Ειναι ωραιο να κανεις μια αναδρομη στις αναρτησεις.. 

24 σχόλια:

  1. Ευχάριστη αναδρομή...Εύχομαι να συνεχίσεις τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχο! Πιο πολύ απο όλα μου άρεσε η Λομογραφία κυρίως επειδή είμαι λάτρης της φωτογραφίας και τρελαίνομαι να παίζω με τα διάφορα φίλτρα!!
    Α και ευχαριστώ για την πρόσκληση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον παιχνιδάκι!
    Και μιας έλαβα την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καραμελένια μου Μαρίαα..

    με πολυ χαρά αποδέχομαι την πρόσκληση!!!
    μ αρεσουν ολα τα παιχνιδια

    σε ευχαριστώ!!!!!

    καλο βράδυ με φιλια τρελιάρικα γλυκα μουυυυ εσυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΙΑ!
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ 7 ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ στον δικο μου υπεροχο κοσμο χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν! να εισαι καλα :) καλημερα! καλο μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Lyrier οντως η λομογραφια ειναι εντυπωσιακη! και εγω προσφατα την ανακαλυψα! περιμενω και την δικη σου αναρτηση των 7 :)
    καλημερα και καλο μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Αpokalipsis999 απο οτι πηρε το ματι μου ηδη ανταποκριθηκες στην προσκληση! ερχομαι να διαβασω με μεγαλο ενδιαφερον :) καλημερα! καλο μηνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ σαγαπω αγαπημενο μου κοριτσακι :) ηξερα οτι σιγουρα θα σου αρεσαν τα παιχνιδακια!! περιμενω να διαβασω ;) φιλακιαααααα :))) καλημερα! καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ effie's sweet home design σε ευχαριστω πολυυυυ για τα καλα σου λογια! να εισια καλα γλυκια μου ;) καλημερα! καλο μηνα :) φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. º° ✿
    ♥ °
    Amiga,
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasilº° ✿
    ✿♥ °

    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό παιχνιδιάρικο μήνα!!!καραμελίτσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες οι αναρτήσεις σου Μαράκι μου.. Να συνεχίσεις έτσι..Πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ magia bom dia,Beijinhos!! :))

    .(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλο μηνα και σε εσενα γλυκια μου ιριδουλα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ευακι μου σε ευχαριστω!! :) καλημερα! καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι μου το έπαιξες!!!
    Υπέροχες επιλογές, αλλά το βιντεάκι με το τραγούδι από τον αδερφό σου -ο οποίος έχει μια ξεχωριστά όμορφη και ζεστή φωνή-, είναι το καλύτερο!
    Φιλάκια
    Υ.Γ.
    Σχολίασα και εχθές το βράδυ, αλλά δε βλέπω πουθενά το σχόλιο!!! Αυτός ο google μας κάνει νούμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι μου ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ να έχεις!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καραμελένια μου ηρθα να κλεψω. να αντιγραψω το παιχνιδι..χαχαχαχαχαχα..

    σε φιλω καλη μου καλο ξημερωμαααααααααα,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπραβο κουκλα μου πολυ ωραια αναρτηση και εμαθα και πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ροδουλα μου γλυκια καλη εβδομαδα να εχουμε! φιλακια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ σαγαπω μου αντε αντε περιμενω να παιξεις το παιχνιδακι! :) καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ love2love χαιρομαι πολυ που σου αρεσε ! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία όλα Μαράκι μου..υπέροχες αναρτήσεις...μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...