Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ!ΠΡΙΝ πατήσετε PLAY διαβάστε την περιγραφή







H ομάδα του ΥOUTUBE επιθυμεί να τονίσει με σαφή τρόπο τα παρακάτω:


-ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ- ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ 

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΞΕΤΕ 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ,ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ 

ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ 

ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.

Το εν λόγω βίντεο έχει λογοκριθεί σε πολλές χώρες παγκοσμίως εξαιτίας του 

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟΥ του περιεχομένου.Κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής 

στην Ελλάδα,γι'αυτό και δίδεται προσωρινώς το δικαίωμα να ανέβει από τον 

χρήστη ( του youtube) Anasfalitis.


35 σχόλια:

  1. η περιέργεια έφτασε τον άνθρωπο εδώ που βρίσκεται. ο κολόμπος ο μαγγελάνος ο γκραχαμ μπελ, ο αινσταιν, ο ντα βιντσι και τόσοι άλλοι ήταν απλά πιο περίεργοι από τους άλλους. ε καλά και ίσως λιγό πιο έξυπνοι ή θαρραλλέοι. καλή βδομάδα μαρία. και συγχαρητήρια για τον αδελφό σου. έχει ταλέντο μπράβο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλε τρομαζω η γυναικα να το δω?...

    καραμελενια μου μαριαα μου ελειψες!!!!

    αν εχει μεσα αιματα και σφαγμένους και ξυλο και βιασμους τρομαζω δεν θελω να δω..

    τωρα ομως βλεποντα το σχολιο του προεδρου σαν να μην φοβάμαι..

    αχ αλλιμονο του ομως αν δενμ μπορεσω τοβραδυ να κλεισω ματι.
    παω να το δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα,..

    σας φανερωσα ποιοιειναι οι φοβοι μου..

    καλη συνεχειαααααααααααα..

    δεν λεω τιποτα... γιατι θελω οι υπολοιποι να μπουν σε διλημμα το τι θα κανουν..

    καλημερα καλη εβδομαδα με φιλικια πολλααα!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα Μαρία. Τελικά μάλλον είμαι από τους περίεργους. ;-) Καλό απόγευμα να έχεις!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η περιέργεια αποτελεί έμφυτο στοιχείο του ανθρώπου. Το εν λόγω στοιχείο προέρχεται από τον πρόγονό μας, ήτοι τον ανθρωποπίθηκο.

    Βέβαια, όταν λέμε περιέργεια, συνήθως, εννοούμε κάτι πιο σύνθετο από το να πατάς το play στο youtube. Ουσιαστικά αναφερόμαστε σε δίψα για γνώσεις και γνώση. Για παράδειγμα την επιστημονική έρευνα, απαντήσεις σε δισεπίλυτα προβλήματα του πλανήτη και της καθνημερινότητας ή τρόπους που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής μας.

    Δεν πρέπει να μπερδεύουμε την περιέργεια με την αγένεια, την αφέλεια, την ηλιθιότητα και λοιπά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έχουν πάρει πολλά αλλά ευτυχώς την περιέργεια δεν μπορούν να μας την πάρουν, είναι εμπεδωμένη στο DNA μας. Αν χάσουμε και αυτήν γίναμε και τυπικά πρόβατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα!Πάντα όταν κάτι απαγορεύεται γίνεται πιο δελεαστικό! Ο άνθρωπος έχει την τάση να παρακούει τους κανόνες...ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα :)καλό.Ο πρώτος που "πειραματίστηκε" με τον άνθρωπο σ'αυτό το επίπεδο ήταν ο Θεός στον κήπο της Eδέμ και ιδού τα αποτελέσματα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερό βίντεο! Επειδή έχω license to view (παρεμπιπτόντως, ο συνάδελφός μου ο James Bond, έχει license to kill) το έχω ξαναδεί!
    Δείτε το ανεπιφύλαχτα! Εκεί εμφανίζεται εικονοποιημένο το γνωστό άσμα «Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά (χωρίς φεγγάρι, κατάμαυρη)»! Με μπόλικη σουρεαλιστική φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ προεδρε ακριβως και εγω πιστευω πως η περιεργια μας εξελιξε! βεβαια δεν ειχε παντα τα επιθυμητα αποτελεσματα αλλα ετσι ειναι οταν δεχεσαι κατι καλο πρεπει να υποστεις και το κακο! σε ευχαριστω πολυ για τον αδερφο μου. να εισαι καλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ σαγαπω αγαπημενη αχαχαχαχααχχα!!! και εγω καπως ετσι αντεδρασα στην αρχη! πιστεψα περισσοτερο οτι θα ειναι ενα απο τα βιντεακια που σου εχουν χαλαρη μουσικη, ομορφα τοπια, γενικα ηρεμεις που τα βλεπεις και καποιος ξαφνικα τσιριζει και σου κοβετε το αιμα ;))) φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ δημητρα απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι ειμαστε :)) καλη εβδομαδα,καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ κανθαρε αναλογως την διψα του καθενος.. τα ενδιαφεροντα του.. αναλογη θα ειναι και η περιεργεια του.. συμφωνω η περιεργεια καποιων ειναι καποιες φορες ηλιθια,αφελης η αγενης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ mona trixa περιεργεια σιγουρα εχουμε,αλλα ... μεγαλη η κουβεντα για το αν ειμαστε τυπικα προβατα η οχι.. αααχ δυστυχως νομιζω οτι προβατα ειμαστε απλα μαλλον ηρθε ο καιρος να βγουμε τωρα απο το κοπαδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ περηφανη μανιατισσα το απογορευμενο ειναι πιο γλυκο εεεε?? χαχαχ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ effie sweet home design :))) χαιρομαι που σου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Apokalipsis999 χαχαχαχαχα τι να πω εγω τωρα??? :)))))) δεν λεω τιποτα φοβαμαι και τον φιλο σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάντως..δεν το είδα..τρομοκρατήθηκα από την απαγόρευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παρακαλώ όπως προσέλθετε αύριο στην ΓΑΔΑ προς ανάκριση. Ωρα 10:30 πρωινή. Στη περίπτωση που δεν προσέλθετε θα προβεί με εισαγγελική παρέμβαση ένταλμα συλλήψεως σας.
    Ευχαριστώ.

    Γεωργίου Κώστας

    Αστυνόμος Α'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ αχτιδα και αλλοι τρομοκρατηθηκαν και δεν το ειδαν.. καλημερα και καλο μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ ανωνυμε, κυριε Γεωργιου .............
    σημερα ειδα το σχολιο σας.. ας ερθει εισαγγελεας λοιπον , αφου δεν περασα απο την γαδα για ανακριση ......
    θα σας περιμενω ..... αλλα ετσι πληροφοριακα, δεν μας ειπατε, εσεις το ειδατε τελικα το βιντακι????
    καλο μηνα ευχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Δημητρα καλο μηνα καλη μου !!!
    καλο μηνα να εχουμε ολοι μας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχαχαχαχα..

    αθωα κυριε προεδρεεεεε ..

    Καραμελένια μου Μαρία..

    φιλακια και πολλες αγκαλιτσες καλο απογευμααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η περιεργεια σκοτωσε τη γατα ! εχω χασει γατακια εγω ουκ ολιγα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαχαχαχα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Μαρία μου!!!
    Εγώ να σου πω την αλήθεια, το είδα αφού διάβασα τα σχόλια, και πάλι ετοιμοπόλεμη, με το ποντίκι στο χέρι να το σταματήσω σε τυχών "άσχημες" σκηνές χαχαχαααα.
    Άμα δεν είχαμε όμως και αυτή την καλή περιέργεια, πώς θα προχωρούσαμε μπροστά; (Με την καλή έννοια βέβαια)
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ αγαπημένη μου Μαρία!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. η περιέργεια βλάφτει σοβαρά την άγνοια. και το ότι η περιέργεια σκότωσε την γάτα... Μύθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ σαγαπω μου χαχαχαχα!! σε ευχαριστω πολυ για την υποστηριξη :))))))) καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ μαγε μου δεν εισαι και ο μονος! απο γατακια 'χαμενα' αλλο τιποτα :) καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ ροδουλα μου παντα ετοιμοπολεμοι και παντα να πηγαινουμε μπροστα :) καλημερα! φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ alex συμφωνω απολυτα μαζι σου!!! καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΑΧΑΧΑΧΑ....ΦΥΣΙΚΑ και ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ!!!!
    misirlou....filiaaaa!~!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @[handmade+art] x2 εισαι και εσυ ενα ανησυχο πνευμα :)))) καλημεραααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...