Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

καλο ταξιδι μικρουλα μου!



Και επειδη στην ζωη υπαρχουν και αυτα,αφιερωστε το τραγουδι οπου θελει ο καθενας.........
Σε οποιον δικο του διαλεξε ο Θεος να τον παρει κοντα του..
Εγω θα το αφιερωσω την αναρτηση και το τραγουδι στο Μαρακι μου στην μικρουλα μου που εφυγε ετσι ξαφνικα και νωρις  απο κοντα μας το σαββατο το βραδυ.. καλο ταξιδι κοριτσακι μου.. θα μου λειψεις... Δεν θα σε ξεχασω ποτε.. 



ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΚΡΑΝΟΣ Η ΖΩΝΗ! 
Ειναι κριμα και αδικο να φευγουν ετσι ανθρωποι απο κοντα μας...

15 σχόλια:

  1. Ο θάνατος δεν είναι το τέλος, αλλά ένα πέρασμα σε μια άλλη ζωή. Καλό ταξίδι στη φίλη σου, στις γειτονιές του ουρανού.
    Πόσο προσοχή να δείξει κανείς στο δρόμο όταν κυκλοφορούν ανενόχλητοι «οδηγαράδες»...

    Υ.Γ. Εχθές βράδυ βρισκόμουν στον Ευαγγελισμό που εφημέρευε. Έφεραν 4 σοβαρά περιστατικά από μηχανάκια. Οι 3 δεν φορούσαν κράνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομολογώ ότι δεν έχω λόγια να πω. Είμαι συγκλονισμένος αλλά ας μου επιτρέψει ο Apokalipsis999 να δανειστώ την πρώτη του φράση.
    Και να προσθέσω ότι στην ουσία κανείς πραγματικά δεν φεύγει αφού ζει μέσα από τις αναμνήσεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μνήμη είναι το καλύτερο μνημόσυνο.


    Να ζήσεις να την θυμάσαι για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λυπαμαι παρα πολυ!

    αβασταχτη η απωλεια αγαπημενων προσωπων μας.

    ειναι τοσο αδικο και κριμα να φευγουν απο τη ζωη τοσο νεοι ανθρωποι.....

    ειλικρινα δεν εχω λογια..

    καλο της ταξιδι και υπομονη στην οικογενεια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εσυ μαρακι μου να ζησεις και να θυμασαι τη φιλεναδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό της ταξίδι...
    γιατί, για μένα, ο Θάνατος αυτό είναι.
    Άλλο ένα ταξίδι. Μόνο που, συνήθως, δεν έχουμε συνεπιβάτες...
    Φιλί Μαράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου χαίρομαι που μπορώ και σχολιάζω. Με συγκλόνισε αυτή σου η ανάρτηση. Αυτή είναι η κατάληξη όλων μας, αλλά άμα αυτό γίνεται με τόσο βίαιο τρόπο ΄και τόσο νωρίς, πονάει πολύ. Σίγουρα η φίλη σου είναι μαζί με τους αγγέλους.
    Ο Θεός ας δώσει δύναμη στους γονείς της πρώτα απ' όλα και έπειτα σε όλους τους φίλους της και εσένα μαζί Μαρία μου.
    Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχούλα της. ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙ!!!
    Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, για να εκφράσω αυτά που νιώθω. θα ήθελα να ήμουν κοντά να σου έδινα μια σφιχτή αγκαλιά. Λύπάμαι ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τόσο μα τόσο λυπηρό να χάνονται νέοι άνθρωποι...Καλό της ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι τετριμμένο να πω ότι όλα είναι μέσα στη ζωή κι ότι αναπόφευκτη κατάληξη της είναι ο θάνατος. Ειδικά σε περίπτωση νέων ανθρώπων η κατάληξη αυτή φαίνεται τόσο πρόωρη και άδικη!

    Καλό ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Apokalipsis999
    @Χριστοφορε
    @douli
    @εκφρασου
    @ευαγγελια
    @ροδουλα
    @στον δικο μου υπεροχο κοσμο
    @περηφανη μανιατισσα

    σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω. Να εισαι καλα να τη θημασε και ας εχουμε ολοι το νου μας για να μην γινουμε ουτε θυτες ουτε θυματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό της Ταξίδι... Να ζήσεις και να την θυμάσαι για πάντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ.. Καραμελένια μου Μαρία μου..

    οδυνηρό...

    καλο της ταξιδι..

    υπομονη καρδουλα μου....

    φιλια αγκαλιες για σενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλαίω συνέχεια...απ'την στιγμή που το διάβασα.. και πόσο σε νιώθω καλή μου!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς για τέτοιες απώλειες...
    Η μόνη παρηγοριά είναι οτι πάντα θα είναι,δίπλα σου κοντά σου, τα βράδυα σαν κοιμάσαι...στα όνειρα σου..γιατί τι κι' αν ταξίδεψαν σ'άλλους παράδεισους αυτούς που χάσαμε..τους αγαπάμε και μας αγαπούν...γιατί ζουν στις ψυχές μας...
    Με συγκίνησες τόσο πολύ που δεν εχω άλλα λόγια να εκφρασθώ...
    Οι θύμισες τους να μας κρατούν γερές και δυνατές.
    Σε φιλώ !!!
    Ενα ρόδο αμάραντοஇڿڰۣ-ڰۣ— στην μνήμη της αφήνω...
    Καλό ταξίδι μικρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Παναγιωτη μου
    @ Ποδηλατησα μου
    @ σαγαπω μου σας ευχαριστω πολυ! να ειστε καλα!!
    @ mar9659 σε ευχαριστω πολυ καλη μου να εισαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...