Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Μην το πετας , χαρισε το !!


Εχετε σκεφτει ποτε ποοοοοσα πραγματα πεταμε , ποοοσα εχουμε στις ντουλαπες μας,σε συρταρια,σε αποθηκες αντικειμενα που δεν μας χρησιμευουν πια. Δεν θα ηταν  προτιμοτερο να χαριζουμε τα πραγματα που δεν χρειαζομαστε παρα να τα πεταμε στα σκουπίδια η να γεμιζουμε τις αποθηκες μας; Να τα χαριζουμε σε ανθρωπους που θα τους ηταν χρησιμα; Υπαρχει μια ιστοσελιδα το http://xariseto.gr/ .Οπως οι ιδιοι λενε στην πρωτη σελιδα τους ο βασικός του στόχος είναι: «να μειωθεί ο όγκος των χρήσιμων αντικειμένων που καταλήγουν στις χωματερές όταν δεν τα χρειαζόμαστε. Τα αντικείμενα που προσφέρονται βρίσκονται σε καλή κατάσταση και διατίθενται δωρεάν. Είναι μια προσπάθεια ενάντια στην καταναλωτική μανία που χαρακτηρίζει την εποχή μας. Το XariseTo.Gr προωθεί επίσης την οικολογική και οικονομική συνείδηση. Υπάρχει, βέβαια, και η
δυνατότητα να ζητήσει κανείς κάποιο αντικείμενο, αρκεί να χαρίζει και αυτός για να δείξει την καλή διάθεσή του. Μια εναλλακτική μορφή οικονομικής ζωής, δημιουργήσαμε έναν διαφορετικό τρόπο «κατανάλωσης». Ένα πάρε–δώσε χωρίς χρήματα, έναν χώρο αλληλεγγύης».


 Μια πολυ ομορφη πρωτοβουλια και εξαιρετικη προσπαθεια.Ολη την ιδεα την ξεκινησε καποιος απο την Θεσσαλονικη αλλα το site εξυπηρετει απο Κρητη μεχρι Αλεξανδρουπολη και απο Αθηνα μεχρι και την Κυπρο!!Μπαινεις μεσα φτιαχνεις ενα λογαριασμο και αρχιζεις να γραφεις τις αγγελιες σου.Βλεπεις τις αγγελιες αλλων και δηλωνεις το ενδιαφερον σου.Κανονιζεις προσωπικα με τον αλλον να βρεθειτε να παρεις καποιο αντικειμενο η να του δωσεις εσυ καποιο!Αν δεν θελεις να βρεθεις με καποιον απο κοντα ,η λογω αποστασης υπαρχει η δυνατοτητα αποστολης του αντικειμενου μεσω των ελτα η ενος κουριερ που συνεργαζεται με το χαρισετο και εχουν πολυ χαμηλες τιμες.Ειναι απολυτα οργανωμενοι.Υπαρχουν φυσικα και κανονες για την ομαλη λειτουργια του site,πολυ λογικοι κανονες κατα την γνωμη μου.Εδω στην Θεσσαλονικη εχουν ανοιξει και ενα μαγαζι το 'χαρισομαγαζο',οπως το λεμε.Για οποιον ενδιαφερεται ειναι στο κεντρο ιασωνιδου 14.


Εκει μπορειτε να πατε να αφησετε πραγματα που δεν χρειαζεστε πια η και να παρετε οτι εχετε αναγκη.Αν καποιος θελει να γραφτει και εχει οποιαδηποτε απορια σχετικα με την λειτουργια η κατι αλλο με χαρα θα σας απαντησω! καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους :))                                          



13 σχόλια:

  1. Καλή η προσπάθεια βέβαια, αλλά το να μπεις στη διαδικασία να τους το δώσεις, θέλει χρόνο και χρήμα. Ενώ ο κάδος είναι πιο εύκολη λύση...

    Επίσης, τα περισσότερα πράγματα που πετάω είναι πλέον άχρηστα! Αν έχω κάτι σε καλή κατάσταση που δεν το χρειάζομαι τώρα το κρατάω διότι μπορεί να μου φανεί αργότερα χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Apokalipsis999 χρονο θελει σιγουρα. χρημα οχι!παρελειψα να πω πως αν πχ βαλεις εσυ μια αγγελια με κατι που θελω εγω θα χρεωθω εγω την αποστολη και οχι εσυ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα ανοίξει λογαριασμό με το που το είδα για πρώτη φορά, γιατί μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα. Όμως για μένα είναι δύσκολο γιατί δεν έχω να πληρώσω τα έξοδα αποστολής!! ( ακούγετε γελοίο το ξέρω αλλά δυστυχώς!!)
    Είναι πολύ καλό γι'αυτους που μένουν Θεσσαλονικη και Αθήνα.
    Αααα!! την πρώτη φορά με δέχτηκε η σελίδα μια χαρά, μετά δεν έπαιρνε τον κωδικό μου με τίποτα και δεν ξαναπροσπάθησα.

    Πάντως πραγματικά είναι πολύ καλή ιδέα.Και θα ήθελα να ξεφορτωθώ αρκετά πράγματα:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνω με την αποκαλυψη 999

    αφου ειναι αχρηστο σε μενα και το πεταω,πως θα ειναι χρησιμο σε αλλον??ασε που για να μπεις σε αυτη τη διαδικασια πρεπει να χασεις ενα απογευμα ,να πας να παρεις λεωφορειο,τηλεφωνα να συννενοηθεις κλπ...αξιζει??δεν ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή προσπάθεια και καλά έκανες και μας ενημέρωσες. Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Mαριβιλη μου καλημερα! δεν ειναι καθολου γελειο,ειδικα στις μερες μας!ομως θα χρειαστει να πληρωσεις μονο αν εσυ θελεις να σου χαρισουν κατι.Αν ομως βαλεις εσυ πχ ενα ζευγαρι σκουλαρικια τα οποια αρεσουν σε εμενα κ τα θελω θα αγορασω εγω ενα προπληρωμενο φακελο των ελτα και θα στον στειλω.θα τα βαλεις εσυ μεσα και απλα θα πας να το ριξεις σε ενα απο τα κιτρινα κουτια των ελτα!τωρα αν θες να χαρισεις ενα μεγαλο αντικειμενο ,βαρυ κτλ λες απο κατω στην αγγελια σου (σαν ορο) οτι το συγκεκριμενο παει για ατομα μονο απο το ναυπλιο.και δινετε εκει καπου ενα ραντεβου και το δινεις χερι με χερι!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @κοκκινο φουστανακι μου καλημερα!! μπορει αχρηστο για σενα να ειναι ενα κομματι απο κουρτινα που εραψες και σου περισσεψε αλλα καποιος να κανει διαφορες κατασκευες και να του ειναι χρησιμο γιατι λοιπον να το πεταξεις?? και ενα αλλο παραδειγμα εγω εχω ρουχα σχεδον καινουργια χρονια ολοκληρα στην ντουλαπα μου που δεν τα φοραω.αλλα δεν μου κανουν αλλα δεν ειναι πια για την ηλικια μου.στην ουσια μου ειναι αχρηστα γιατι να μην τα δωσω σε ενα κοριτσακι να τα χαρει απο το να καθοντε στην ντουλαπα μου?? πιστευω οτι αξιζει τον κοπο και τον χρονο που χρειαζεται!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αναστασια καλημερα!!! :)) χαιρομαι που σου αρεσε η ενημερωση για το χαρισετο!! ειναι πραγματικα υπεροχη προσπαθεια που κανει ολος ο κοσμος εκει μεσα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι Έλληνες είναι υπερκαταναλωτές. Είναι σπάταλοι. Ως εκ τούτου δεν προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι το κέντρο και τα προάστια της πόλης έχουν μετατραπεί σε χρυσωρυχεία. Έχει στηθεί ολόκληρη επιχείρηση, οργανωμένη επιχείρηση, με αυτά που πετάμε. Και πετάμε πολλά. Διότι, (υπερ)καταναλώνουμε πολλά. Έχει χαθεί το μέτρο. Έχει χαθεί η σύνεση. Και, δυστυχώς, όχι μόνο στα οικονομική αγαθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τότε που γέννησα τίποτα πια δεν πετάω.Ότι δεν χρειάζομαι το δίνω σε οικογένειες που έχουν ανάγκη.Κι εγώ φυσικά αν μου δώσουν κατι και μου κάνει θα το πάρω!Δεν ντρέπομαι!
    Είναι αυτό που λέει η Μαρία.Ακόμα κι ένα κομμάτι ύφασμα σε κάποιον αλλο μπορεί να είναι χρήσιμο.
    Και ειδικά σε αυτές τις εποχές που ζούμε πολλοί είναι εκείνοι που έχουν ανάγκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Kanthare εχεις απολυτο δικιο σε οτι λες! πολυ σωστα εχουν χαρακτηρισει τον υπερκαταναλωτισμο ως ασθενια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Τζενακι μου μπραβο!και πολυ καλα κανεις!στις δυσκολες εποχες που ζουμε ,και στις δυσκολοτερες που ερχοντε πρεπει να βοηθαμε ο ενας τον αλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστουμε, Πολυ καλο αρθρο !
    Οντως το αντικειμενο αν το ζητηση καποιος εκτος πολης το πληρωνει ο παραληπτης (το κοστος 1,5€ με ελτα η 3,5€ με κουριερ που εχει γινει ειδικη συμβαση) ειναι χαμηλο το κοστος για αυτο που ζηταμε πολλες φορες αρα αξιξει αυτα τα 1,5 ή 3,5€.

    Φυσικα θα ηταν καλυτερα να μην ειμαστε υπερκαταναλωτες για να μην γεμιζουν οι χωματερες με τετοια ειδη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...