Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

GIVE AWAY - Υπενθυμιση ! και ενα μικρο ταξιδι??


Αυριο θα κανω την κληρωση και φυσικα αναρτηση για να σας πω τους νικητες...
Οσοι ετυχε και δεν το ειδατε και θελετε να παρετε μερος στον 'διαγωνισμο' αφηστε το σχολοι σας στην αναρτηση (κανοντας κλικ)   ΕΔΩ  ....

Και αφου σας ευχηθω να εχετε μια υπεροχη μερα τι θα λεγατε να παμε ολοι μαζι ενα ταξιδακι? :)
μεχρι το πυργο του αιφελ?

πατηστε  ΕΔΩ
περιμενετε λιγακι να φωρτοσει η εικονα και μολις εμφανιστει, με το ποντικι σας συρετε την εικονα πανω κατω αριστερα δεξια!!  
καλο μας ταξιδι :) :)


7 σχόλια:

  1. Προτείνω να... βιντεοσκοπήσεις την κλήρωση και να ανεβάσεις το βίντεο! Η αγωνία για την αυριανή μεγάλη κλήρωση έχει φτάσει στα ύψη!!! :)))

    Εγώ θα προτιμούσα να πήγαινα βόλτα στον πύργο, αλλά όχι του Άιφελ. Προτιμώ τον Λευκό Πύργο μιας και έχω χρόνια ν' ανέβω στη συμπρωτεύουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιο ταξιδι!!! αν κ ηθελα να ανεβω πανω στον πυργο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η αληθεια είναι πως με αυτον τον τροπο εχω ταξιδέψει και εχω επισκεφτεί πολλα μσυσεια


    σε ευχαριστω τοσο που μου το ξαναθυμησες και ξαναπερπατησα εστω και νοερα εκει.

    ναι και εγω μια αγωνια οπως λεει και ο φιλος απολακυψις 999. :))

    καλο απόγευμα με φιλια γαλλικα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Apokalipsis999 το ανεβασα το βιντεακι :))) οσο για τον λευκο πυργο και εγω τον προτιμω!! σου ευχομαι να μπορεσεις και να ανεβεις προς τα μερη μας συντομα και να χαρεις μια βολτα στον λευκο πυργο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ksifinio την επομενη φορα θα προσπαθησω να μας ανεβασω και επανω στον πυργο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ σαγαπω μου χαιρομαι που σε εκανα να τρεξεις σε ευχαριστες αναμνησεις!! :) φιλακια γεματα ομορφες αναμνησεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...