Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Η ιστορια εξελισσεται με την δικη σας συμμετοχη !!!




Μια πολυ εξυπνη διαφημιση με πρωταγωνιστες εναν κυνηγο και μια αρκουδα.
Προκειται για πρωτοτυπη καμπανια προωθησης γνωστου διορθωτικου roller. Παρακολουθήστε το video που ακολουθει και να ειστε ετοιμοι γιατι στο 22” και μετα, θα πρεπει να κλικαρετε σε οποια θελετε απο τις δυο επιλογες που θα εμφανιστουν. Εμφανιζεται το SHOOT THE BEAR(πυροβολησε την αρκουδα) και το DON'T SHOOT THE BEAR(μην πυροβολησεις την αρκουδα).Μολις επιλεξετε ποιο θελετε καντε κλικ με το ποντικι σας,θα μεταφερθειτε στο youtube και θα δειτε βιντεακι με οτι επιλεξατε να συμβει!Δεν τελειωνει ομως εδω,καποια στιγμη ο κυνηγος θα πιασει ενα διορθωτικο(μπλανγκο) και θα δημιουργησει πανω απο το βιντεο ενα μικρο πλαισιο αναζητησης εκει γραψτε μια λεξη(στα αγγλικα),ενα ρημα,κατι που θελετε να κανει ο κυνηγος με την αρκουδα..
π.χ. να χορεψει (dance).Και αυτοι θα το κανουν.Mπορειτε να γραψετε και αλλη λεξη καθε φορα,το βιντεακι θα ειναι διαφορετικο καθε φορα,αναλογα με το τι θελετε να κανουν.................................................





Και να θυμαστε : Εαν θελετε να σας χαμογελασει η ζωη, 


πρωτα χαριστε της, την καλη διαθεση σας(Σπινόζα Β.)



 ♥‿♥ ΕΝΑ  ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ♥‿♥




28 σχόλια:

  1. φιλακια γλυκο μου κοριτσακι ♥‿♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ✿•˚。Olá, amiga!
    Interessante esse vídeo.
    Amei... muito criativo.
    ✿•˚。
    ° 。✿ °° 。
    ●/✿
    /▌
    / \ Beijinhos。 ✿
    ˚。✿Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. της έβαλα join relax αλλα δεν έγινε τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έξυπνο το διαφημιστικό βίντεο.

    Καλό Σ/Κ, και Σκάσε πρώτη ένα χαμόγελο στη ζωή, κι ας σου κρατάει μούτρα! Έτσι για σπάσιμο! (δικό μου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτο! Το είχαμε κάνει με τον γιο μου που ασχολείται με τέτοια και έμεινα άναυδος. Που θα πάει τελικά η τεχνολογία. Εγώ τον έβαλα να χορέψει με την αρκούδα αισθησιακά χα χα χα.
    Σου κρατάει η ζωή μούτρα διαβάζω; Και αλήθεια της δίνεις σημασί; Εσύ ορίζεις τους κανόνες! Δείξε ποιος είναι το αφεντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίστευτο! Το είχαμε κάνει με τον γιο μου που ασχολείται με τέτοια και έμεινα άναυδος. Που θα πάει τελικά η τεχνολογία. Εγώ τον έβαλα να χορέψει με την αρκούδα αισθησιακά χα χα χα.
    Σου κρατάει η ζωή μούτρα διαβάζω; Και αλήθεια της δίνεις σημασί; Εσύ ορίζεις τους κανόνες! Δείξε ποιος είναι το αφεντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :))))
    Καραμελένια μου Μαρία. σε ευχαριστώ τοσο πολυ με διασκεδασε αφανταστα.. δοκιμασα πολλα.

    χαχαχαχαχα..


    να εισαι παντα καλα.. να προσεχεις τον εαυτό σου. δεν ξέρω τι ειναι αυτό που σε απασχολεί. εύχομαι να το ξεπεράσεις σύντομα.

    καλο απόγευμα με φιλιά αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχα τι ΤΕΛΕΙΟ!!! Δοκίμασα πολλά ρήματα χαχαχαχα
    Να έχεις κι εσύ ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο Μαράκι μου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Maria μου πολύ όμορφα ξεκίνησε το Κυριακάτικο πρωϊνό χάρη σε σένα.
    ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ! Φυσικά έβαλα διάφορα(!) ρήματα κι είχε πολύ πλάκα! Την ίδια απορία θα εκφράσω με τον αγαπητό Χριστόφορο: Που θα πάει τελικά η τεχνολογία;;;;
    Φιλάκια και να χαμογελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aργησα να περασω λογω εξεταστικης αλλα σημερα επανορθωνω αφηνοντας πολλες ευχες για καλη εβδομαδα.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ της έγραψα RELAX και ανταποκρίθηκε μια χαρά.
    Καλή βδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καραμελένιο μου Μαράκι!!!Τέλειο!!!
    Να χαμογελάς,είναι μεταδοτικό!!!
    Φιλάκια καραμελένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Magia da ines
    BOM DIA .. beijos (。◕‿◕。)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Προεδρε καλημερα! μηπως δεν πατησες το play που εχει διπλα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Apokalipsis999 καλημερα!! θα προτιμησω το δικο σου ειναι καλυτερο,πιο δυναμικο!! (°⌣°)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Χριστοφορε καλημερα! χαχαχ και εγω να χορεψουν τους εβαλα πρωτα πρωτα! εχουμε να δουμε πααααρα πολλα ακομα απο την τεχνολογια !! οοοοχι δεν αφηνω την ζωη να μου κρατησει μουτρα!το εγραψα αυτο για να υπενθυμισω σε εμενα και σε ολους μας να βλεπουμε την ζωη απο την θετικη της πλευρα!ヅ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ σαγαπω μου καλημερα χαιρομαι που σου αρεσε!!! τιποτα δεν εχω κοριτσακι μου, οπως ειπα και στον Χριστοφορο το εγραψα το παραπανω απλα για να το υπενθυμισω σε ολους μας! σας ευχαριστω πολυ ομως για το ενδιαφερον!!!♥‿♥ φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ροδουλα μου χαιρομαι που σου αρεσε! καλημερα!! φιλακια!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Χαρα μου καλημερα ! χαιρομαι που εκανα το πρωινο σου να ξεκινησει ομορφα και με γελιο :))) εχουμε να δουμε παραααα πολλα ακομα απο την τεχνολογια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @skoutzako καλημερα!!! χαιρομαι που περνας οποτε μπορεις! ευχομαι να πανε ολα τελεια με την εξεταστικη! και εσυ να εισαι καλα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ρεγγινα καλημερα!! χαιρομαι που σου αρεσε :) φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ xose καλημερα! πηγα και εγω πριν και εγραψα join relax(επειδη ειπε ο Προεδρος οτι δεν εγινε τιποτα) και σε εμενα ανταποκριθηκε.. καλη εβδομαδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Χρυσανθη μου καλημερα! χαιρομαι που αρεσε! και εσυ παντα να χαμογελας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Κικι μου καλημερα , χαιρομαι που σου αρεσε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ░▒███████
    ░██▓▒░░▒▓██
    ██▓▒░__░▒▓██___██████
    ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
    ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
    ██▓▒░_______________░▒▓██
    _██▓▒░______________░▒▓██
    __██▓▒░____________░▒▓██
    ___██▓▒░__________░▒▓██
    ____██▓▒░________░▒▓██
    _____██▓▒░_____░▒▓██
    ______██▓▒░__░▒▓██
    _______█▓▒░░▒▓██
    _________░▒▓██
    _______░▒▓██
    _____░▒▓██

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...