Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Απληστια . . .







Απληστια ενα απο τα θανασιμα αμαρτηματα.., θελω ολο και περισσοτερα.. τα θελω ολα αμεσως!και οταν τα αποκτησω νομιζω πως δεν εχω τιποτα και ξανα θελω αλλα ολα απο την αρχη και αυτο δεν τελειωνει ποτε.. σιγουρα η απληστια καλα αποτελεσματα δεν θα εχει.. και η μεγαλυτερη τιμωρια οταν την εχεις ειναι η συνεχης αισθηση αυτη του ανικανοποιητου που σε 'τρωει' μεσα σου....

<Μπορείς πολύ εύκολα ν' αποκτήσεις πέντε αρετές: την καλοσύνη, την μεγαλοψυχία, την γενναιοδωρία, την εντιμότητα, ακόμα και την σοφία, αν υπερνικάς μέσα σου μόνο ένα ελάττωμα: την απληστία> (Βέκσσιν)

38 σχόλια:

  1. ΚΑΡΑΜΕΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Κ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ..... :)))) Κ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ανιρετακ μου σε ευχαριστω πολυ,χαιρομαι που σου αρεσε!!! καλο απογευγα με πολλα φιλακια και φυσικα χαμογελακια :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βιντεάκι τα λέει όλα. Γαμάτο. :) Θα σου ρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία μήνυμα!!!
    Ομως θα εξομολογηθώ κάτι!Οταν αγοράζω είδη χόμπυ γίνομαι άπληστη!!Τα θέλω όλα!!! Είναι ανίατη η ασθένεια???? χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mαρία καλημέρες !!!

    Πρόσθεσε μαζί με την απληστία ....και την αχαριστία και έχουμε ένα ΄φονικό΄ κοκτέηλ.
    Συνήθως αυτά τα δύο πάνε πακετάκι .....και συμφωνώ ότι είναι από τα χειρότερα ελαττώματα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η απληστία είναι προσόν! Δεν είναι αμάρτημα! Τι κακοήθειες είναι αυτές, ε;
    Πως θα γίνει κανείς πολιτικός; Πως θα κάνει κάποιος που έχει όραμα για τον τόπο, καριέρα στην πολιτική αν δεν είναι άπληστος;

    Η απληστία είναι από τα βασικά προσόντα που πρέπει να έχει όποιος θέλει να... σώσει τον τόπο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καραμελίτσα μου φιλί γλυκαμένο σου στέλνω για αυτή την ανάρτηση...
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όταν διαβάζω κάτι τέτοιο, γίνομαι άπληστη, θέλω κι άλλο κι άλλο, θέλω να διαβάσω όλα τα όμορφα και τα σημαντικά του κόσμου... αλλά τελικά, μάλλον στη γνώση και στην καλοσύνη η "απληστία" είναι καλό!!! φιλιά και σ'ευχαριστούμε γι'αυτά τα όμορφα που μας κάνεις να σκεφτόμαστε και να θυμόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία ανάρτηση!
    καραμελίτσα μου. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτός ο Βέκσιν διαβάζει τη σκέψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ηitori Tana χαρα μου , να μου ερχεσαι οποτε θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Χρυσανθη μου χαχαχαχα!! εισαι εξαρτημενη με την δημιουργια!! :) αφου το εξομολογησε εισαι σε καλο δρομο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Φιλιππε εχεις απολυτο δικιο! απληστια και αχαριστια πανε πακετο! εξισου κακιστο ελαττωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αpokalipsis999 χαχαχαχα!! φαντασου μετα απο χρονια να μιλαν ολοι για το πολιτευμα της απληστιας που γεννηθηκε στην Ελλαδα!! χαχαχα!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @γιαγιακα μου Αντιγονη εγω σε ευχαριστω που περνας απο εδω .. φιλι καραμελενιο :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @vassia μου αυτο το εχω και εγω :) λατρευω να διαβαζω και να μαθαινω! αλλα οπως ακριβως λες νομιζω και εγω πως ειναι καλο το να το εχεις απληστια στην γνωση και στην καλοσυνη! :) και εγω σας ευχαριστω που τα διαβαζετε και σας αρεσουν :) χαιρομαι πολυ :) φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @iridoula μου χαιρομαι που σου αρεσε :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Kanthare ειναι πολυ ομορφο που εχεις τετοιες σκεψεις :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου, τέλεια η ανάρτησή σου! Μπράβο κι έχει τόσο δίκιο... δύσκολη κατάσταση να είσαι άπληστος και να μην εκτιμάς αυτά που έχεις! Καλό βράδυ ή μάλλον καλή σου μέρα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις συνταγές μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επιτέλους, ο google μου επιτρέπει να σε σχολιάσω γλυκιά μου καραμέλα!!!!
    Εξαιρετική ανάρτηση, μέσα από τη χιουμοριστική του διάθεση το βιντεάκι, βγάζει τέτοια σοφία. Μπράβο, πολύ καλό.
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά και...
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καραμεένια μου Μαρία.

    αυτή η απληστία μας τρωει τα σωθικα

    καλο σ.κ να έχουμε με φιλια .. απληστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΡΑΤΕΙΣ!ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΠΙΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο κόσμος είναι αρκετά μεγάλος να ικανοποιήσει τις ανάγκες του κάθε ανθρώπου, αλλά είναι πολύ μικρός για να ικανοποιήσει την ανθρώπινη απληστία
    Μ. Γκάντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εν παίζετε το φιλμάκι μαρία εν φυρμός (μεταφραση: δεν παιζεται είναι άπαιχτο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για κάποιο λόγο, δεν με άφηνε να μπώ στη σελίδα σου...κι άργησα!
    Μου άρεσε η ανάρτησή σου. Και το βιντεο πραγματικά φοβερό.
    Να είσαι καλά Μαρία!
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου Μαράκι γλυκό σαν «Καραμέλα» με τις πάντα υπέροχες αναρτήσεις σου!!!
    Μόλις γύρισα και βρήκα πακέτο στην Πόρτα μου… έκπληξη φοβερή… και χαρά μεγάλη!!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ… Θα σου στείλω μήνυμα για τα υπόλοιπα!!! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @tante kiki χαιρομαι που σου αρεσε :) δυσκολη κατασταση να μην εκτιμας αυτα που εχεις,να μην ικανοποιησε με τιποτα.. καλημερα ! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ροδουλα μου επιτελους σε αφησε :) χαιρομαι που σου αρεσε! καλημερα! καλη εβδομαδα :) φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @σαγαπω μου ακριβως αυτο η απληστια πραγματικα σου τρωει τα σωθικα,και δεν χορταινει με τιποτα! καλημερα!καλη εβδομαδα :) φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @kykneioasma χαιρομαι που σου αρεσε! οπως λες δεν γινετε να τα εχουμε ολα!δεν θα γινουμε ευτυχισμενοι θελονταας συνεχως να αποκτουμε τα παντα! καλημερα ! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @xose ποοολυ σοφος ο Γκαντι!!!! καλημερα! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Προεδρε :) χαιρομαι που σου αρεσε! καλημερα! καλη εβδομαδα! φιλια και την αγαπη μου στην Κυπρο μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Ευαγγελια μου αυτος ο μπλογκερ ολο προβληματα ειναι! χαιρομαι που σου αρεσε!να εισαι καλα και εσυ!! καλημερα! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Ποδηλατησα μου :) καλως ηρθες!φανταζομαι θα περασες υπεροχα!!! :) περιμενω μυνηματακι με τα υπολοιπα! καλημερα! καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευτυχως που δεν την γνωρισα ποτε την "κυρια απληστια"!!!
    Την εβλεπα διπλα μου και εστριβα απο τον αλλο δρομο!!
    χαχα!!

    Καλη εβδομαδα κι απο δω:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Μαριβιλη μου ευχομαι ποτε να μην την γνωρισεις αυτην την κυρια :) ετσι παντα να στριβεις απο αλλον δρομο!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Λενα μου καλως βρεθηκαμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...