Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Τα αποτελεσματα της κληρωσης !!!

Καλημερα!! Εφτασε η μερα της κληρωσης!! Θα ηθελα να σας πω οτι στην λιστα  προσθεσα την ροδουλα η οποια με ενημερωσε οτι δεν μπορουσε να μπει και να αφησει σχολιο..
 ελαβαν μερος οι:

1  σαγαπω
2  προεδρος
3 dimiourgia
4  marie
5  apokalipsis999
6  ποδηλατησα
7  lefkothea
8  eleutheria1988
9  irida
10  φιλιππος
11  ioanna
12  magia da ines
13 eva z
14  assos
15  xristina
16  chris
17  katrina
18  lourdi lourdaki
19  λενα
20  ευαγγελια
21  carmen troncoso
22  το κοκκινο φουστανι
23  ροδουλα

       






και οι νικητες ειναι :






 Οι υπολοιποι μην στεναχωριεστε θα ξανα κανω και αλλους τετοιους διαγωνισμους..
Και για του λογου το αληθες δειτε και το βιντεακι με την κληρωση..
ομως ΠΡΟΣΟΧΗ μια δραμαμινη :) θα την χρειαστειτε καθως το βλεπετε,
γιατι  ειναι πολυ κακης ποιοτητας.........
οι νικητριες να μου στελουν email στο ricoko.karamela@gmail.com και να μου πουν ποιο βιβλιο θελουν και τα στοιχεια τους για να τους το στειλω........

video


15 σχόλια:

  1. Η κλήρωση είναι στημένη!!!
    Το βίντεο είναι... πλαστό!!!
    Γι' αυτό, έδωσα εντολή στον δικηγόρο μου τον Κούγια να στείλει εξώδικο σε σένα, στο Λαζόπουλο, στο MEGA, στον Στρος Καν, τη Μέρκελ και σε όποιον είχε «ύποπτη» ανάμειξη στην κατάφωρη αυτή αδικία!!! :))) :))) :)))

    Θα εκφράσω την αγανάκτησή μου βγαίνοντας στην... αυλή μου χωρίς να πιω καφέ!!! :))) :))) :))) :)))

    Σου εύχομαι χαρούμενο απόγευμα, και... του χρόνου αντί για βιβλία να κληρώσεις ένα αυτοκίνητο! (Σε πόστερ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις νικήτριες! Καραμέλα σ' ευχαριστούμε για την υπέροχη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχα... για το σχολιο του αποκαλυψις 999..

    Καραμελένια μου Μαρία, μπράβο για την γενναιοδωρία σου, συγχαρητήρια στις νικήτριες.

    μια και λέμε τι θέλουμε :)))

    εγω θέλω.. ένα δεύτερο λαπ τοπ. να το παρω στις διακοπες για να μην λειψω ουτε δευτερο απ εδω.

    φιλακια πολλά με πολλα σαγαπωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία καλημέρες !!!!

    Συγχαρητήρια για τον διαγωνισμό σου και πάλι .....καθώς και στους νικητές !!!

    Για το αν κέρδισα δεν μπήκα καν στον κόπο να το κοιτάξω χαχαχαχαχα ακόμα και ο μόνος συμμετέχων να ήμουν ....θα τα κατάφερνα να χάσω !!!!

    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Apokalipsis9999 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα εεεεε οχι μην καταφευγεις σε τετοιες ακραιες αντιδρασεις!! :) :) :) μονο το ΕΣΡ ξεχασες να ανακατεψεις,σιγουρα κατι θα εβρισκε για να μου βαλει προστιμο... καλο και χαρουμενο απογευγα ευχομαι και σε εσενα.. και σου υποσχομαι στην επομενη κληρωση,που θα ειναι πολυ πιο συντομα απο του χρονου,μεσα στα πραγματα που θα εχω για να διαλεξετε θα εχω και αυτοκινητο σε ποστερ η μινιατουρα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @DIMIOURGIA χαιρομαι πολυ που σας αρεσε και σιγουρα θα ξανα κανω και αλλες κληρωσεις... :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ σαγαπω σε ευχαριστω! οσο για το λαπ τοπ αν το θες και εσυ σε μινιατουρα η ποστερ (οπως το αυτοκινητο του apokalipsis) κατι μπορω να κανω :) :) φιλακιααα αγαπημενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Φιλιππε καλημερα!! χαχαχαχα τι ειναι αυτα που λες?? αααα δεν θελω ηττοπαθειες :) :) θα κανω και αλλες κληρωσεις και αν περασει καιρος εχουν κερδισει ολοι και εσυ ακομα τιποτα θα σου χαρισω κατι ετσι χωρις κληρωση :) :) :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τους χιλιάσεις γρήγορα και να κάνεις συχνά διαγωνισμούς με όμορφα δωράκια!!!Συγχαρητήρια στους νικητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχααχαχαχαχα

    Μαρία μου.
    έστω και μινιατούρα.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο καλή μου
    και σε σενα και στις τυχερές...
    χμ!!μας τραγουδούσες στο βίντεο...??χιχι
    ωραία φωνή και ωραίο τραγούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχχχχχχ Μαρία .....μας φάγατε κατά κράτος !!!!
    Πάλι οι γυναίκες νίκησαν !!! χαχαχαχαχα
    Ευχαριστώ για την πρόθεση σου αλλά προτιμώ κάποια στιγμή να κερδίσω μέσω κλήρωσης ......δλδ ποτέ !!! χαχαχαχα

    Πέραν της πλάκας συγχαρητήρια και πάλι ......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Χρυσανθη μου σε ευχαριστω! βεβαια θα κανω και αλλους! :) καλο απογευγα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ σαγαπωωω αγαπημενηηηη καλο απογευμα :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @φιλιππε χαχαχαχα λογικο ηταν αφου μονο 3 ησασταν οι αντρες που δηλωσατε συμμετοχη ...
    σε ευχαριστω και παλι!! καλο απογευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...