Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Μην εστιαζεις σε αυτα που ευχεσαι να ειχες!Μην ξεχνας ολα οσα εχεις!

Είναι αλήθεια ότι δεν μπορείς πάντα να ελέγξεις το τί συμβαίνει στη ζωή σου. Μπορείς όμως να ελέγξεις το πώς εσύ θα το δεχτείς, σε ποιό βαθμό θα το αφήσεις να σε επηρεάσει ή πώς θα αντιδράσεις απέναντι σε αυτό.

Είναι πάντα στο χέρι μας να επιλέξουμε να αντιδράσουμε με αισιοδοξία, αξιοπρέπεια και θετικότητα, γνωρίζοντας ότι όλοι μπορούν να διαχειριστούν τα εύκολα, όμως τα δύσκολα είναι αυτά που δείχνουν από τι "μέταλλο" είμαστε φτιαγμένοι.

Ο Nick Vujicic μας διδάσκει τη σημασία του να αντικρύζουμε τη ζωή με χαμόγελο, να εστιάζουμε στα σημαντικά πράγματα και να είμαστε ευγνώμονες με αυτά που η ζωή φέρνει στον δρόμο μας.

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το να
είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και το να βιώνουμε την ολοκλήρωση στη ζωή μας, δεν έχει να κάνει με τα χρήματα ή τα υλικά αγαθά που κατέχουμε, με την οικογενειακή ή επαγγελματική μας κατάσταση, την εμφάνισή μας ή ο,τιδήποτε άλλο από αυτά, για τα οποία έχουμε μάθει όλη μας τη ζωή να ανησυχούμε.

Απόδειξη του παραπάνω οι δεκάδες αυτοκτονίες μεγιστάνων ή αστέρων της μουσικής και του κινηματογράφου, οι οποίοι, στα δικά μας τα μάτια "τα είχαν όλα".

Καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι η πραγματική ευτυχία είναι ανεξάρτητη από εξωτερικούς παράγοντες. Το μόνο πράγμα με το οποίο έχει να κάνει είναι η ικανότητά μας να τη βιώνουμε μέσα μας.

Δείτε το βίντεο...



πηγη:http://clopyandpaste.blogspot.com



Ονομάζεται Nick Vujicic.Η ιστοσελιδα του:http://www.lifewithoutlimbs.org/
Γεννήθηκε δίχως χέρια και πόδια.Kαι όμως αυτό δε στάθηκε αφορμή για να παραιτηθει απο τη ζωή του, να σταματησει να την χαιρεται,να σταματησει  να κανει ονειρα...Δηλώνει ευτυχισμένος.. και φαινεται πως ειναι.. Τον ειδατε αλλωστε.. Μονο απο το καταπληκτικο χαμογελο του το καταλαβενεις!Ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, μιλωντας στους ανθρωπους,ενθαρρύνοντας τους για να αγαπήσουν τον εαυτο τους,να αγαπησουν τη ζωή!Με εκανε να τον θαυμασω!!Με γεμισε αισιοδοξια!! Την επομενη φορα που θα θελησεις να πεις ''δεν μπορω'' σκεψου τον Νικ την ζωη του ,τα λογια του!


34 σχόλια:

  1. Πόσο συμφωνώ βρε Μαράκι με όλα όσα γράφεις...Γύρω μου βλέπω χιλιάδες γκρινιάρηδες αχάριστους ανθρώπους που η ευτυχία τους εξαρτάτε από άχρηστα ηλίθια αντικείμενα που ποθούν να αποκτήσουν. Δεν θέλω κανένα αυτοκίνητο, κανένα μεγάλο σπίτι και κανένα κόσμημα. Δεν θέλω ρούχα δεν θέλω τηλεοράσεις φέτες.Θέλω να μπορώ να αγαπάω, να γελάω ,να κάνω όμορφες συζητήσεις, να ζωγραφίζω να πηγαίνω βόλτες το παιδάκι μου, να κάθομαι με τον άνθρωπό μου και να κοιτάζουμε τη θάλασσα.Και ξέρεις είμαι πολύ πλούσια γιατί τα έχω όλα αυτά κι ας είναι η τηλεόρασή μου ακόμα στρουμπουλή! Όταν ο άνθρωπος πάψει να είναι δούλος αυτών που δημιουργεί και χαρεί αυτά που του δίνει η φύση, θα βρει την ευτυχία.Σε κούρασα αλλά πρέπει να φωνάζουμε όλοι μπας και ακουστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο αληθινός πλούτος!
    Τα πολλά... τα δήθεν σημαντικά.. που μόνοι μας τα ονοματίσαμε χαρά δεν φέρνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλλη μια ωραια και αληθινη αναρτηση!!!! μπραβο σου που τις μοιραζεσε μαζι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Εὐγνώμων ὁ μή λυπεόμενος ἐφ' οἴσιν οὐκ ἔχει, ἀλλά χαίρων ἐφ' οἴσιν ἔχει» (=Ας είναι ευγνώμων όχι αυτός που λυπάται για όσα δεν έχει, αλλά αυτός που χαίρεται για όσα έχει) Δημόκριτος D.K. 231

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μαρια μου δεν με κουρασες καθολου :) χαιρομαι τοσο πολυ για σενα που νιωθεις ετσι και εχεις βρει το πραγματικο νοημα της χαρας της ζωης!!εισαι απο τους τυχερους!!ετσι πρεπει να το φωναζουμε ολοι.Να μην το ξεχναμε εμεις και να το ακουν ,να το μαθαινουν και οι γυρω μας!! καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Γιαγια Αντιγονη ετσι ακριβως αυτος ειναι ο αληθινος πλουτος! ειμαστε τοοοσο πλουσιοι και ειναι κριμα που μερικοι ακομα δεν το ξερουν ! καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @εκφρασου γλυκο μου κοριτσακι μου εχεις λειψει πολυ να το ξερεις!! :) καλημερα! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Apokalipsis999 πολυ σοφος και απολυτα σωστος ο Δημοκριτος! να εισαι καλα που παντα τα μεταφραζεις... καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πω πω ρε Μαράκι τι μας έκανες... έχω κατασυγκινηθει με τα βιντεο... έχω πλανταξει στο καλαμα! υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mαρία καλημέρες !!!

    Για το βίντεο δεν έχω λόγια .....
    Μάθημα δύναμης .....

    Αλλά όπως πολύ σωστά και εσύ είπες ...ας ευγνωμονούμε καθημερινά την ζωή ....για όλα όσα απλόχερα μας χαρίζει ...και δεν είναι και λίγα ....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το video...το κείμενο και νομίζω μετά από αυτό δεν πρέπει κανείς να παραπονιέται για τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπράβο ρε μαρία ακόμα ένα υπέροχο άρθρο που τονώνει την αυτοπεπίθηση μας και την ανθρωπιά μας να σαι καλά και πάντα να μας θυμίζεις πόσο άνθρωποι πρέπει να είμαστε σε αυτήν την απάνθρωπη κοινωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και εμενα μου εχεις λειψει μαρακι και εσυ και πολλες μπλοκοφίλες αλλα το τελευταιο διαστημα εχω πολυ δουλεια.

    σημερα που ειχα χρονο εγραψα τη συνεχεια της ιστοριας και ανοιξα τα σχολια για να δω αν σας αρεσει μιας και που εφτασε στη μεση της πια. :)

    φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ελενη καλημερα! καλο τριημερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Φιλλιπε καλημερα! εχουμε τοσα πολλα αλλα τα θεωρουμε δεδομενα δυστηχως και δεν τα υπολογιζουμε.. καλο τριημερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ευακι ετσι οταν θελουμε να παραπονεθουμε η να πουμε δεν μπορω η γιατι σε εμενα ας θυμομαστε τον νικ και τα λογια του! καλημερα,καλο τριημερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Προεδρε χαιρομαι που πηρες το μηνυμα και σου αρεσε!τετοια μηνυματα θελω να περναω απο εδω οσο πιο συχνα μπορω! γιατι οι περισσοτεροι τα καταλαβενουμε αλλα ξεχναμε και τοσο γρηγορα!μια συχνη υπενθυμιση σε ολους μας νομιζω επιβαλλεται! καλημερα και καλο τριημερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @εκφρασου την διαβασα την συνεχεια της ιστοριας και περιμενω και την επομανη συνεχεια!!!μου αρεσει πολυυυυ :) καλημερα και απο εδω και καλο τριημερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ ωραία ανάρτηση!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ!!!.......................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαρισούμε για το πολύ ωραίο μάθημα ζωής:

    "Να είσαι ευγνώμων... να κάνεις όνειρα... να μην παραιτείσαι..."

    Καλό τριήμερο Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστουμε για το μαθημα ζωης που μας προσφερες μεσα απ'αυτη την αναρτηση και βεβαια απο το παραδειγμα του μικροσκοπικου γιγαντα! Να εκτιμαμε οσα εχουμε (μην ξεχναμε οτι αλλοι δεν εχουν ουτε αυτα) και να λεμε ευχαριστω μερα - νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @iroudoula χαιρομαι που σου αρεσε! να εισαι καλα! καλο τριημερο σου ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @xose να εισαι καλα!καλο τριημερο και σε εσενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Marie μου να εισαι καλα!! ενα ευχαριστω ποτε να μην ξεχναμε να το λεμε!! και ακριβως να εκτιμαμε και να ειμαστε ευγωμων για οοολα οσα εχουμε! καλο τριημερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή μου Μαρία σε...βρήκα από την καλή μου φίλη Χρυσάνθη....
    Και μετά ...τσούπ σε βλέπω και στο σπιτάκι μου!! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!
    Πολύ χαίρομαι!!
    Θαυμάσιο το blog σου!!
    όσο για την γκρίνια και την μιζέρια... ΤΙΣ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ!!

    ΕΊΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ
    ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ....ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ!!

    ΝΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ!!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ !!

    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ρια μου γλυκια καλως βρεθηκαμε!! καλημερα!!:) παντα να εισαι γερη και εσυ και οι οικογενεια σου!και καθε μερα να γινεσαι πλουσιοτερη!ειναι ευλογια να ξερεις να απολαμβανεις ολες τις μικρες χαρες της ζωης!!φιλακια και την αγαπη μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @carmen troncoso Buenos días! un abrazo de mi parte :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!... ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Χριστινα μου χαιρομαι που σου αρεσε! να εισαι καλα! καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα videάκια είναι συγκλονιστικά. Μάθημα ζωής. Σ΄ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λημνος ετσι ακριβως μαθημα ζωης!η δυναμη του ανθρωπου ειναι τεραστια αρκει να ψαξουμε μεσα μας! καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα Μαράκι μου και καλώς σε βρήκα. Η σούπερ γιαγιά Αντιγόνη με κάλυψε πλήρως!!!

    Θα χαρώ να σε δω και στο σπιτάκι μου!! υπάρχει ένα γλυκό καλωσόρισμα!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...