Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

Ευχαριστω!!





Είδα στον ύπνο μου πως επισκέφθηκα τον Παράδεισο κι ένας άγγελος ανέλαβε να με ξεναγήσει.

Περπατούσαμε δίπλα - δίπλα σε μια τεράστια αίθουσα γεμάτη με αγγέλους.

Ο άγγελος οδηγός μου σταμάτησε μπροστά στον πρώτο σταθμό εργασίας και είπε:

«Αυτό είναι το Τμήμα Παραλαβής. Εδώ παραλαμβάνουμε όλες τις αιτήσεις που φτάνουν στον Θεό με τη μορφή προσευχής».


Κοίταξα γύρω - γύρω στον χώρο. Έσφυζε από κίνηση, με τόσο πολλούς αγγέλους να βγάζουν και να ταξινομούν αιτήσεις γραμμένες σε ογκώδεις στοίβες από χαρτιά και σημειώματα, από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Μετά,
προχωρήσαμε σε έναν μακρύ διάδρομο, μέχρι που φτάσαμε στον δεύτερο σταθμό. Ο άγγελος μού είπε:

«Αυτό είναι το Τμήμα Συσκευασίας και Παράδοσης. Εδώ οι χάρες και οι ευχές που έχουν ζητηθεί προωθούνται και παραδίδονται σ' αυτούς που τις ζήτησαν».


Πρόσεξα και πάλι πόση κίνηση είχε και εδώ. Αμέτρητοι άγγελοι πηγαινοέρχονταν δουλεύοντας σκληρά, αφού τόσες πολλές
επιθυμίες είχαν ζητηθεί και συσκευάζονταν για να παραδοθούν στη γη.

Τέλος, στην άκρη ενός μακρινού διαδρόμου, σταματήσαμε στην πόρτα ενός πολύ μικρού σταθμού. Προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο ένας άγγελος καθόταν εκεί, χωρίς να κάνει ουσιαστικά τίποτα.

«Αυτό είναι το Τμήμα των Ευχαριστιών» μου είπε σιγανά ο φίλος άγγελός μου.

Έδειχνε λίγο ντροπιασμένος. «Πώς γίνεται αυτό; Δεν υπάρχει δουλειά εδώ;» ρώτησα.

«Είναι λυπηρό» αναστέναξε ο άγγελος. «Αφού παραλάβουν τις χάρες τους οι άνθρωποι, πολύ λίγοι στέλνουν ευχαριστήρια».

«Πώς μπορεί κάποιος να ευχαριστήσει τον Θεό για τις ευλογίες που παρέλαβε;» ρώτησα πάλι.

«Πολύ απλά», απάντησε. «Χρειάζεται μόνο να πεις: Ευχαριστώ Θεέ μου!»

«Και για τι ακριβώς πρέπει να ευχαριστήσουμε;»

«Αν έχεις τρόφιμα στο ψυγείο σου, ρούχα στην πλάτη σου, μια στέγη πάνω απ' το κεφάλι σου και ένα μέρος για να κοιμηθείς, είσαι πλουσιότερος από το 75% αυτού του κόσμου.

Αν έχεις χρήματα στην τράπεζα, στο πορτοφόλι σου και λίγα κέρματα σ' ένα πιατάκι, είσαι ανάμεσα στο 8% των ανθρώπων που ευημερούν.

Αν ξύπνησες σήμερα το πρωί με περισσότερη υγεία από όση αρρώστια, είσαι πιο ευλογημένος από όσους δεν θα επιζήσουν καν ως την αυριανή μέρα.

Αν ποτέ δεν βίωσες την εμπειρία του φόβου του πολέμου, της μοναξιάς της φυλακής, της αγωνίας του βασανισμού και της σουβλιάς της πείνας, είσαι μπροστά από 700 εκατομμύρια ανθρώπους αυτής της γης.

Αν μπορείς να προσευχηθείς σε έναν ναό, χωρίς τον φόβο της επίθεσης, της σύλληψης ή της εκτέλεσης. Θα σε ζηλεύουν σίγουρα περίπου 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο.

Αν μπορείς να κρατάς το κεφάλι σου ψηλά και να χαμογελάς, δεν είσαι ο κανόνας, είσαι η εξαίρεση για όλους όσους ζουν μέσα στην αμφιβολία και στην απόγνωση. Και αν διαβάζεις τώρα αυτό το μήνυμα, μόλις έλαβες μια διπλή ευλογία, πρώτον γιατί σου το έστειλε κάποιος που σ' αγαπάει και δεύτερον γιατί είσαι πιο τυχερός από 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους, που δεν ξέρουν καν να διαβάζουν.

«Κατάλαβα. Και τώρα τι κάνω; Πώς μπορώ να αρχίσω;»

«Να πεις καλημέρα» μου χαμογέλασε ο άγγελός μου, να μετρήσεις τις ευλογίες σου και να περάσεις αυτό το μήνυμα και σε άλλους ανθρώπους, για να τους θυμίσεις πόσο ευλογημένοι είναι.

21 σχόλια:

  1. Αρχικά να πώ ότι είναι εξαιρετικό κείμενο, πολύ όμορφα δοσμένο!
    Όμως, επέτρεψε μου να διαφωνήσω λίγο... την ζωή πρέπει να ευχαριστούμε και όλους όσους πάλεψαν για να έχουμε όλα αυτά.. αλλά να ευχαριστούμε και τους εαυτούς μας, που μπορούμε και τα κάνουμε όλα αυτά!!!!
    Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί η διαφωνία μου! ;)

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Good morning dear Maria!I follow you now and i would be happy if you follow back. Friendly greeting for you from Rio de Janeiro/Brasil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια κειμενο! πραγματικα ωραιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ειχα ξαναδιαβασει... αλλα προσεξα πως το εχω ξεχασει..

    να σαι καλα που τοξαναθυμησες..

    φιλακιααααααααααααα...

    καλο βραδυυυυυυυυυυυυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα καραμελάκι μου!
    Τι όμορφη ανάρτηση!! Και πολύ σωστή. Μακάρι να μπορούμε να εκτιμούμε τις ευλογίες που μας δίνονται, και να μη μιζεριάζουμε για τρίχες,ούτε να ασχολούμαστε με τρίχες.
    Να είσαι πάντα καλά!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο και χρήσιμο όταν ξεχνάμε και γκρινιάζουμε για τα πάντα...πρέπει να το διαβάζουμε συχνά...αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ανάρτηση!!! Σε ευχαριστούμε πολύ που μας πέρασες το μήνυμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που το θυμήθηκες αυτό το κείμενο;
    Διδακτική ιστορία, ειδικά όταν το Θεό τον έχουμε μόνο όταν έχουμε πρόβλημα... Όταν όλα πάνε καλά, τότε είμαστε εμείς «θεοί»... τρομάρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @next day καλημερα :) φυσικα και δεν θα παρεξηγηθει η διαφωνια σου! εχεις δικιο σε αυτο που λες απλα και το οτι εχουμε την ευκαιρια να ειμαστε καλα γεροι και δυνατοι για να παλευουμε στην ζωη για οοοοτι θελουμε να μην το περνουμε ως δεδομενο! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Nelson souzza good morning ! thanks for follow me! of course i follow you back :) Friendly greeting for you and Rio de janeiro from me and Greece :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @queen in red ειδες το ξεχναμε ευκολα! καλημεραααα φιλακιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ροδουλα μου απο μιζερια δυστυχως αλλο τιποτα.. καλημερα!! και εσυ να εισαι παντα καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Εva kαι ξεχναμε τοοοοσο ευκολα .. καλημερααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ποδηλατησα εγω σε ευχαριστω που καταλαβες και πηρες το μηνυμα :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Apokalipsis999 επρεπε να εχουμε την καλυτερη σχεση με τον θεο.. αλλα εμεις μονο του ζηταμε... οταν δε νιωθουμε οι ιδιοι θεοι ακριβως τρομαρα μας
    καλμερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου,
    Το τύπωσα και το έβαλα σε θέση όπου να το βλέπω όλη μέρα...
    Μήπως και ξεχάσω κάποιο ευχαριστώ...
    Φιλιά καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και πολυ καλα εκανες γλυκια μου ευαγγελια :) καλημερααα! φιλαααακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KARAMELA MOY EISAI MIA GLYKA! Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΔW ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ Κ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ. ΦΙΛΙΑ!!!!
    ΜΟΥ ΦΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ!
    ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ, ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΒΓΗΚΕ! ΟΥΠΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ναρικετα μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!! θα ερθω να διαβασω το παραμυθι σου σιγουρα :) :) φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...