Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ !!!

καλημερα!! ο καιρος επιτελους αλλαξε , η μερα ειναι υπεροχη στις περισσοτερες περιοχες! Ηρθε η Ανοιξη και θυμηθηκαμε πως ειναι γιατι παραλιγο θα το ξεχνουσαμε.Επιτελους λυθηκαν και τα προβληματα με τα  blogoσπιτακια  και ειμαστε ολοι παλι εδω.Ηθελα να ευχηθω καλη επιτυχια στην Ελλαδα σημερα για τον τελικο της eurovision καλη επιτυχια στον  Λουκα Γιωρκα και στον stereo mike! Επειδη το τραγουδι μας ειναι ζειμπεκικο ,κατα το ημιση, εψαχνα στο yoututbe για ενα πολυ καλο ζειμπεκικο... εψαξα αρκετη ωρα και τελικα το βρηκα!!!! Καλο σαββατοκυρικο σε ολους, να περασετε υπεροχα!δεν θα πω τιποτα αλλο μονο οτι  << Εισαι μεγαλος μαγκας >> !!!


23 σχόλια:

  1. μαρακι μου γλυκο θελω να σου πω καταρχας πως εβαλες πολυ ωραιο τιτλο στην αναρτηση.

    θελω επισης να ευχηθω κι εγω καλη επιτυχια στη χωρα μας

    και το καλυτερο το αφησα για το τελος!

    οντως ειναι πολυ μεγαλος μαγκας!!!

    συμφωνω! απο τα καλυτερα ζειμπεκικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @εκφρασου καλημερα και απο εδω γλυκο μου κοριτσακι :)μεγαλος μαγκας!μεγαλη δυναμη ψυχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα!! ή μαλλον καλο υπολοιπο τωρα πια και καλο ηλιολουστο Σ/Κ :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία γεια σου!
    Είναι η πρώτη μας επικοινωνία, κι εγώ τη χαίρομαι πολύ.
    Καταπληκτική η ανάρτησή σου, μου χρωμάτισες τη μέρα μου!
    Για να είμαι ειλικρινής, εγώ δεν καίγομαι και πολύ για το αποτέλεσμα μας στη eurovision, όμως τα παιδιά μας, χρειάζονται υποστήριξη, γι' αυτό...
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
    Σου εύχομαι ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν περίμενα πως θα πέρναγε αυτό το τραγούδι στον τελικό...
    Ας ελπίσουμε αν όχι 1ο να είναι έστω μες στην 10άδα!
    Και επίσης να μην κάνει μια τούμπα ο καιρός... να απολαύσουμε τον ήλιο!
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαρια μουυυυυυυυυυυ.... καλο απογευμα να εχουμε..

    οπαααααααααααααα...

    φιλακιαααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΗΛΙΟ ΛΑΜΠΡΟ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοίτα που ήρθαμε και 7οι!!! εγώ πάντως πίστευα ότι θα πατώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λεβεντιά και αθάνατη ελληνική ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγκινητικό βίντεο .......
    Αλλά και μάθημα δύναμης ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ροδουλα καλημερα!! και εγω χαιρομαι που βρεθηκαμε :) και θα τα λεμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αpokalipsis999 καλημερα!! μια χαρα θεση πηραμε τελικα :) οσο για τον ηλιο τον απολαυσαμε το σκ δεν εχω παραπονο αλλα ακουσα πως θα μας κανει τουμπα ο καιρος σιγα-σιγα απο σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ queen in red μου καλημεραααααα!! φιλακιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @lourdaki καλημερα στο ομορφο Ηρακλειο!! φιλακιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @προεδρε καλημερα ! τελικα μια χαρα τα πηγαμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Αντρη καλημερα!! ετσι ακριβως λεβεντια και αθανατη Ελληνικη ψυχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ φιλιππε καλημερα!! μαθημα ψυχης !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και μια διευκρινηση για ολους , φυσικα μου αρεσει πολυ ο Λουκαας και ο στερεο μαικ γιατι ειναι χαμηλων τονων παιδια, το τραγουδι ηταν αρκετα καλο (μου αρεσε πολυ που πηγαμε επιτελους με ζειμπεκικο) αλλα το ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ πηγαινε για το παληκαρι που χορευει ζειμπεκικο στο βιντεακι!Συγκινηθηκα με την δυναμη που εχει στην ψυχη του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου ρε καραμελίτσα με τα ωραία σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου και εσενα Αλικη μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...