Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

Λιγη βροχη ακομα;




























18 σχόλια:

  1. αυτη η βροχη στις φωτο σε κανει να θες να ερωτευτεις!! :)

    καλημερα γλυκο μου κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημεραααα και σε εσενα γλυκιαααα μου εκφρασου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόση βροχή ακόμα;
    Πάντως δεν θα έλεγα όχι για μια βόλτα στη βροχή χωρίς ομπρέλα! Πολλές φορές το νερό είναι λυτρωτικό και ανακουφιστικό!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρααααααα!!!
    χρώματα....και αρώματα υπέροχα...μεσα στις στάλες τις βροχής......ειναι....ΑΝΟΙΞΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σχωρα με καλη μου μαριααααααααααα.. αλλα δεν θελω αλλη βροχη..χαχαχαχαχα...

    καλη συνεχειααααααααααααα φιλακιαααααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ομορφες φωτοο!
    τις εκλεψα ολεςς!
    μα ολεες!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες αλλά το βίντεο....!!! Όλα τα λεφτά!!
    Είναι φοβεροι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @μικρη μεγαλη μμμμμ πολυ τελειο αυτο που λες! βολτα στην βροχη χωρις ομπρελες :) φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @irida ειναι ΑΝΟΙΞΗΗΗΗΗΗΗ ας το λεμε και ας το φωναξουμε μπας και ακουσει και αυτη και βγει επιτελους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @queen in red φυσικα σε συγχωρω !χαχαχα! φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Δηνητρη? μα ολες? :) χαχαχα καλα εκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @μαριβιλη και εγω τρελαθηκα με το βιντεο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για το θέμα της ευτυχίας που λέγαμε Μαρία μου, εγώ θα διάλεγα σίγουρα τη βροχή! Συννεφιά και βροχή με ανεβάζουν πάντα στα ουράνια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αντρη πολυ ομορφα :) ετσι παντα πρεπει να βρισκουμε την ομορφια σε αυτα τα μικροπραγματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαιρομαι που σου αρεσαν κοκκινο φουστανι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμεις εδώ κατω δεν βλέπουμε βροχή βρε παιδιά έρημος θα γίνουμε... καλό σ/κ επίσης μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σας στελνουμε απο την χθεσινη βροχη οση θελετε :) καλο σ/κ και απο εδω προεδρε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...