Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Νιωθετε μονοι?



glitter-graphics.com
Υπαρχουν στιγμες που νιωθετε μονοι σας;
σαν αυτο το λουλουδι;
μικρο και ανυπερασπιστο στην μεση του πουθενα..
για κοιταξτε λιγο καλυτερα . . . . . . . . . . .



δεν ειναι μονο . . . !!!!

εχει μια σκια για παρεα του!

ειναι ο ιδιος του ο εαυτος!

Μην φοβασαι να μενεις μονος σου.....
 στη ουσια δεν εισαι μονος ποτε εχεις για παρεα τον εαυτο σου. ειναι ωραια να περνας λιγο χρονο μαζι του που και που.. ξερει τοοοσα πολλα για σενα.. η μαλλον ξερει τα παντα για σενα... οτι εχεις κανει,οτι εχεις σκεφτει  καλο η κακο.. και ειναι παντα εκει για σενα,δεν λυπει ποτε... να καποιος που δεν θα σε προδωσει ποτε... αξιζει λοιπον να τον αγαπησεις λιγο παραπανω ,δεν νομιζεις;

18 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη φωτογραφια!

    αλλα δε θελω να μεινει για πολυ μονο του το λουλουδι!

    λιγο να μεινει μονο... μετα θελω παρεα να του φερεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φωτογραφία είναι υπέροχη!
    Και για έναν περίεργο λόγο δεν δείχνει μελαγχολική!
    Πόσο δίκιο έχεις!
    Έχουμε ένα καλό φίλο πάντα δίπλα μας, πάντα μαζί μας και δεν το προσέχουμε όσο θα έπρεπε!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) εισαι τοσο καλη και γλυκια που μεχρι και το λουλουδακι θελεις να ειναι καλα και αμεσως ηρθες να το υπερασπιστεις! εχω καταλαβει πως εισαι ενας ευαισθητος και καλος ανθρωπος με ολα τα υπεροχα λογια που μοιραζεσαι μαζι μας απο blog σου μα μου το επιβεβαιωσες μια ακομα φορα! το λουλουδακι δεν ειναι μονο εχει για παρεα την σκια του δηλαδη τον ιδιο του τον εαυτο.και θελει να μας δειξει να μην φοβομαστε και εμεις καμια φορα να μενουμε μονοι με τον εαυτο μας!μετα θα παει να βρει την παρεα του :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα, ο καλύτερος φίλος μου ήταν ο εαυτός μου αναγκαστικά!! Αυτός είναι και ο λόγος που ζω ακόμα....:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτο το αναγκαστικα ??? με εβαλε σε σκεψεις... μα για να το λες εσυ θα το πιστεψω :) μαριβιλη μου αυτο δειχνει ομως και ποσο αγαπας τον εαυτο σου! εισαι τυχερη δεν συμβαινει σε ολους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι μου,όταν από μικρή βιώνεις την απόριψη από φιλίες,"αναγκαστικά" κάνεις φίλο τον εαυτό σου!!Το αν τον αγαπάω;;; Τώρα πια ναι!! Γιατί παλιά..του έριχνα όλες τις ευθύνες γι'αυτά που μου συνέβαιναν και συνέχεια τον μάλωνα.Όμως μια μέρα..με έβαλε κάτω και μου τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι,έτσι, σιγά σιγά,άρχισα να τον σέβομαι και πάνω απ'ολα...να τον αγαπώ:-)))
    χαχα!! Δεν πιστεύω να σε μπέρδεψα και να με περνάς για τρελή ε;;; χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία φωτο...πάντα ο εαυτός μας είναι ο καλύτερος φίλος μας αρκεί να τον αγαπάμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρειάζεται
    και...η μοναξιά..πολλές φορές!!εκεί ...βλέπεις και νιώθεις....περισσότερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γλυκο μου μαρακι τωρα διαβασα το σχολιο σου και συγκινιθηκα! ειλικρινα συγκινηθηκα! σ ευχαριστω παρα πολυ για τα γλυκα σου λογια και φυσικα τα ανταποδιδω γιατι και εσυ εισαι ενα ξεχωριστο υπεροχο πλασμα!
    το πιστευω ειλικρινα αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μαριβιλη μου χαχαχα εεε οχι και τρελη οχι με την κακη εννοια τουλαχιστον! γιατι απο την καλη τρελα ολοι πρεπει να εχουμε :)δεν με μπερδεψες καθολου χαιρομαι για σενα και θαυμαζω το οτι σεβεσαι και αγαπας τον εαυτο σου! ολοι μας πρεπει να το κανουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evaκι ετσι ακριβως αρκει να τον αγαπαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @irida συμφωνω με οτι λες απλα θα αλλαζα την λεξη μοναξια με την μοναχικοτητα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @κοκκινο φουστανι μου .... αν δεν ειναι επιλογη σου,προσπαθησε να το αλλαξεις αυτο.. ειναι ομορφο καμια φορα να μενουμε μονοι εμεις οι σκεψεις και ο εαυτος μας αλλα και η συντροφια καποιου ειναι ανεκτιμητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @spring ανοιξουλα :) χαιρομαι που σου αρεσε τοοοοσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @εκφρασου γλυκοοο μου κοριτσακι σε ευχαριστω και εγω παρα πολυ για τα ομορφα λογακια σου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...