Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Το αποφασιστικό βήμα ...


Χίλια χρονιά πριν σ' ένα χωριό ζούσε ένας άνθρωπος. Από μικρός ήταν ακίνητος. Πάνω από τριάντα χρόνια βρισκόταν στο κρεβάτι του και το μόνο που έκανε, ζητούσε απ' το Θεό να τελειώσει αυτή η ζωή.
Ίσως ο θάνατος θα τον έβρισκε μέσα στο κρεβάτι, αν μια φορά δεν
περνούσε απ' το χωριό ένας γέρος. Ο οδοιπόρος μπήκε στο σπιτάκι που ζούσε ο κακομοίρης και ζήτησε νερό. Ο άρρωστος έκλαψε και είπε:
- Σε όλη μου τη ζωή δεν έκανα ούτε ένα βήμα.
- Πότε δοκίμασες να κάνεις αυτό το βήμα, ρώτησε ο γέροντας.
Ο άρρωστος δεν θυμόταν, ούτε ήξερε πόσο χρονών είναι.
- Πάρε αυτό το μαγικό ραβδί, είπε ο οδοιπόρος, στηρίξου πάνω του και φέρε μου νερό.
Ο άπορος τόλμησε και… και σηκώθηκε απ' το κρεβάτι. Ξανά έκλαψε, όμως τώρα απ' τη χαρά του.
- Πώς να σ' ευχαριστήσω. Τι θαυμάσιο ραβδί μου έδωσες;
- Αυτό το ραβδί το βρήκα μπροστά στην είσοδο του σπιτιού σου!


11 σχόλια:

  1. Η ιστορία σου ήταν μια μικρή έκπληξη!...Δική σου, ή δανεική;
    Και η φωτογραφία του κρεβατιού φανταστική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχι ολες οι ιστοριες (προς το παρον)ειναι δανικες.. παντα μου αρεσε να διαβαζω και παντα οτι ωραιο διαβαζα το εγραφα σε ενα τετραδιο..και καπως ετσι σκεφτηκα αντι να τα γραφω σε τετραδιο να φτιαξω ενα blog.. γιαυτο στα περισσοτερα δεν εχω και πηγες απο κατω,τοτε δεν ηξερα καν τι ειναι μλπογκ,δεν ειχα στο μυαλο μου οτι θα φτιαξω ενα και οτι πρεπει να συγκρατω πηγες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω ρε Maria!!! Τι ήταν αυτό;;;
    Κορυφαίο!! Το φαντάζεσαι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Μαράκι μου! :)

    τι κάνεις?

    λοιπόν μου άρεσε πολύ και αυτή η ιστορία αλλα δε σου κρύβω ότι μπερδεύτηκα στο τέλος και θέλω μια επεξήγηση.

    καταλαβα πως υπηρχε το ραβδι στη πορτα αλλα και παλι πως θα το επαιρνες ο ανθρωπος αφου δε μπορουσε να σηκωθει?

    επρεπε να περιμενει να του το δωσει καποιος και μαλιστα αν το καταλαβει?

    ή αυτο που ηθελε να κανει αυτη η ιστορια ηταν να δωσει το νοημα του οτι ολοι μας πρεπει να προσπαθουμε και να κανουμε βηματα για να πετυχουμε το στοχο μας? εξου και ο τιτλος? το αποβασιστικο βημα??

    μπερδευτηκα...

    οπως και να χει καλημερα και φιλια!


    * κι εγω σε ψηφισα στο διαγωνισμό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα κοκκινο φουστανι! χαιρομαι που σου αρεσε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα μαριβιλη! ποσες φορες στην ζωη μας δεν 'πνιγομαστε σε μια κουταλια νερο' και καποια στιγμη καθαριζοντας το μυαλο μας η με την βοηθεια καποιου αλλου βρισκουμε την λυση και λεμε τελικα ηταν τοσο απλο!πως δεν το ειχα δει η βρει νωριτερα!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα εκφρασου!σε ευχαριστωωωω για την ψηφο!!Αυτος ο ανθρωπος μια χαρα μπορουσε να σηκωθει και να παρει το ραβδι απλα δεν ειχε την δυναμη να το κανει,η την θεληση και ηθελε μια βοηθεια!!και αυτο που λες θελει να μας δειξει η ιστορια τοι ολοι μας πρεπει να κανουμε αυτο το αποφασιστικο βημα για να πετυχουμε τον στοχο μας!! πολλες φορες αυτο που ζηταμε ειναι μπροστα μας και δεν το βλεπουμε!πρεπει λοιπον να εχουμε 'τα ματια μας ανοιχτα'! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μαλιστα γλυκια μου! εχεις δικιο!

    σε καλεσα σε παιχνιδακι το ειδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κ εγω ευχαριστω για τη δικη σου ψηφο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το ειδα το παιχνιδακι σου!! τωρα θα το βαλω και εγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...