Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Μυστικα ομορφιας, διαφορετικα απο τα αλλα


Μια μερα μια γλυκια ηλικιωμενη κυρια ρωτηθηκε τι την κανει τοσο ομορφη? ποιο ειναι το μυστικο ομορφιας της?πως φαινεται τοσο λαμπερη και ελκυστικη?

Εκείνη απάντησε:

"Χρησιμοποιώ για τα χείλη,
την αλήθεια μου!

Χρησιμοποιώ για τη φωνή, την ευγένεια μου!

Χρησιμοποιώ για τα αυτιά, τη συμπόνια μου!

Χρησιμοποιώ για τα χέρια, την φιλανθρωπία μου!

Χρησιμοποιώ για φιγούρα, την ευθύτητα μου!

χρησιμοποιω για την καρδιά μου,την αγάπη!

Και τελος χρησιμοποιώ για οποιονδήποτε δεν του αρεσώ, προσευχή!

3 σχόλια:

  1. ποτε δεν ειχα σκεφτει οτι υπαρχουν και αυτα τα μυστικα ομορφιας!

    σε ευχαριστω που μου τα εμαθες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να 'σαι καλα γλυκια μου εκφρασου!! και αυτα ειναι τα καλυτερα και απο κρεμες και απο μεικ απ και απο ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...