Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙ . . .

Σημερα η γλυκια μου φιλη εκφρασου με καλεσε σε ενα παιχνιδι.θα απαντησω σε καποιες ερωτησεις και μετα και εγω με την σειρα μου θα διαλεξω αλλους να παιξουν...


1.Τι παραγγελνεις στα starbuck;
   Ειχα παει μια φορα.Δεν ηξερα τι να πρωτοδιαλεξω,τελικα πηρα ενα καφε και ενα μεγαλο μπισκοτο.Ο καφες ηταν ο πιο απαισιος καφες που εχω πιει ποτε και το μπισκοτακι ειχε γευση πικραμυγδαλο(που σιχαινομαι)και απο τοτε δεν ξαναπαω.Φυσικα φταιω εγω και η επιλογη που εκανα και οχι τα starbucks αλλα μου εχει μεινει σαν παιδικο τραυμα :)




2.Ενα αντικειμενο απο την ντουλαπα σου χωρις το οποιο δεν μπορεις να ζησεις
  Καθε τοσο αλλαζει αυτο το αγαπημενο αντικειμενο παντως παντα ειναι κατι μαυρο(καθως ειναι το αγαπημενο μου χρωμα)




3.Τι ειναι αυτο που οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν γνωριζουν για σενα;
  Οπως λεει και η φιλη μου η εκφρασου πρεπει να κραταμε πραγματα για εμας! ετσι θα πω και εγω λοιπον πρεπει να εχουμε ''μυστικα'' με τον εαυτο μας!






4.Ονομασε κατι που
θα ηθελες να να κανεις πριν πεθανεις
   Να περασω, ξεχωριστα, λιγο χρονο με ολους οσους αγαπαω.




5.Μια τροφη χωρις την οποια δεν μπορεις να ζησεις


πραγματικα τρελαινομαι!




6.Μια φραση που χαρακτηριζει τον τροπο ζωης σου
  Ζησε σαν να ηταν να πεθανεις αυριο.Μαθαινε σαν να ηταν να ζησεις για παντα.




7.Ποιο ειναι το τραγουδι που ακους περισσοτερο στο iTunes;
   Οτιδηποτε απο σφακιανακη


8.Τι στυλ θεωρεις οτι εχεις;
     απλο


9.Αγαπημενος αριθμος;
 3 / 7  και 11


10.Δυο χομπι σου
    Μ'αρεσει πολυ να διαβαζω! και να ανακαλυπτω,να μαθαινω,να εξερευνω νεα πραγματα οποτε το αλλο μου χομπι ειναι το να ψαχνω συνεχως  και (αν μου φαινεται κατι ενδιαφερον) να το δοκιμαζω..


11.Δυο χαρακτηριστικα που μισεις η σε ενοχλουν;
    Δεν αντεχω τους μιζερους ανθρωπους και με ενοχλουν οι ανθρωποι που θελουν για κατι η για καποιον να εκδικηθουν...Με ενοχλει γενικα η εννοια της εκδικησης..




12.Απολαυση που σου δημιουργει ενοχες;
    Οταν απολαμβανω κατι παχυντικο μετα συνηθως εχω ενοχες αλλα στιγμιαια οχι οτι θα κατσω να τρελαθω κιολας. 




13.ποιο ειναι το αγαπημενο σου vampire;
    κανενα  0.ο 




14.Αγαπημενο καρτουν
     Οι flinstones !


15.Ποιο ειναι πιο συμαντικο: αγαπη,φημη,δυναμη η λεφτα;
   Φυσικα η αγαπη γιατι χωρις φημη,δυναμη η λεφτα μπορω να ζησω αλλα χωρις αγαπη οχι.


16.Αν μπορουσες να ζεις σε οποιαδηποτε χρονικη περιοδο,ποια θα ηταν,και γιατι;
    Θα επελεγα καποια χρονικη περιοδο στο μελλον για να εβλεπα πως θα ειναι ο κοσμος τι εχει αλλαξει και τι οχι.


17.Μπορεις να θυμηθεις,τι εκανες σαν σημερα,ενα χρονο πριν;
   Δεν θυμαμαι ακριβως παντως σε γενικες γραμμες ημουν οπως ειμαι τωρα  και ευχομαι να ειμαι ετσι συνεχεια :) 


Αυτο ηταν το παιχνιδακι,τελειωσε τωρα πρεπει να καλεσω και εγω καποιους να παιξουν και θα καλεσω τους εξης:
1)την mimi (που εχουμε μαζι το ricoko)
2)την Μαριβιλη   απο το ωρα για relax
3)την next day απο την διαμαντενια προβλητα
4)την nandia απο τον νερα'ι'δοκοσμο
5)την Εva z. απο το  live the life
6)το κοκκινο φουστανι απο το κοκκινο φουστανι 
7)την queen in red απο το queen in red
8)την foufoula απο το foufoulas decoupage
9)τον φιλιππο απο το music traveling
10)τον δημητρη απο το  the rose of the passion of your soul

15 σχόλια:

  1. μμμμμ

    πιτογυρος ε?

    κ εγω τρελενομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,ουαου....σ'ευχαριστώ που με διάλεξες να παίξω σ' αυτό το παιχνίδι...Να εχεις καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμμμμμ δεν λες τιποτα εκφρασου :) ο πιτογυρος ειναι μεγαλη μου αδυναμια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο βραδυ ευακι!! θα περιμενω να δω τις απαντησεις σου :) ετσι με αυτα τα παιχνιδακια μαθαινουμε ο ενας τον αλλο λιγο καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με κέλεσες να παίξω:-))
    Δεν μου συμβαίνει συχνά ξέρεις!!! χαχα
    Εύχομαι να μην τα κάνω σαλάτα γιατί δεν σκαμπάζω απ'αυτά!!
    Λοιπόν..πάω!! χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαρακι μουυυυ.. σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση.. οπως ειπα και στην εκφρασου θα παιξω οπωσδηποτε..

    καλο βραδυυυυυυυυυυυυυ..

    φιλακιαααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία καλησπέρες ......
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση και παίζω .....

    1 Δεν έχω παραγγείλει ποτέ κατι στα Starbucks .....έχει τύχει να βρεθώ μια φορά εκεί για λίγο και δεν παράγγειλα .....Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η ΄περίεργη΄ ποικιλία....αν έπρεπε να διαλέξω θα μπερδεύομουν αρκετά .....


    2 Τα τζήν παντελόνια μου ....

    3 Ποσο τρελές σκέψεις κάνω καποιες στιγμές

    4 Μπορούσα να καταστρέψω όλες τις μηχανές κατασκευής χρημάτων του κόσμου

    5 όλα τα λαδερά .....

    6 Ποτέ μην κοιμηθείς πριν αφιερώσεις ένα τέταρτο σκέψεων κάθε βράδυ

    7 Οτιδήποτε ταιριάζει σαν ιστορία- στίχοι.... με αυτά που νιώθω εκείνη την στιγμή

    8 Αθόρυβο .....

    9 Το μηδέν .....μπορεί να προστεθεί, αφαιρεθεί με οποιοδήποτε νούμερο χωρίς να το αλλάξει .. και να πολλαπλασιαστεί , διαιρεθεί με οποιοδήποτε χωρίς να αλλαχθεί .... επίσης δεν είναι ούτε θετικός ούτε αρνητικός αριθμός .....ενώ μέχρι τον 13 αιώνα δεν θεωρούταν καν αριθμός ......το κακό είναι ότι σε πολλά κουιζ - τέστ...απουσιάζει .....

    10 ταχύτητα ( μηχανοκίνητα ) - μουσική

    11 Τους αγέλαστους ....και όσους προσπαθούν ανεπιτυχώς να κρύψουν την πίσω πλευρα του μυαλού τους - σκέψεων τους ....

    12 Να τσιτώνω ανθρώπους ....αν και θεωρώ τελικά ότι έχει και καλή πλευρά ...

    13 Ο κόμης Δράκουλας

    14 Ο σκρουτζ μακ ντακ ( δεν είμαι τσιγκούνης μην παρεξηγηθω !!! ) είναι καταλυτικός ο ρόλος του για όλους τους υπόλοιπους ήρωες

    15 Η αγάπη φυσικά ....αν και δεν έιναι και πολύ της μόδας .....

    16 Καουμπου στην άγρια Δύση

    17 Οχι με τίποτα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ μαριβιλη και εγω πρωτη φορα παιρνω μερος σε παιχνιδακι :) μην ανυσηχεις μια χαρα θα τα πας.. καλη σου μερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @queen in red περιμενουμεεεεε :) φιλακια και καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @φιλιππε πολυ ωραιες οι απαντησεις σου!μου αρεσε η απαντηση η 3 και 15! με εντυπωσιασε η απαντηση στο 4 γιατι δεν σκεφτηκες μονο τον εαυτο σου οπως οι περισσοτεροι αλλα ολο τον κοσμο.Επισης κ η 9 πρωτη φορα το ακουω!Γελασα(η μαλλον χαμογελασα) με την 16 :) δεν μου αρεσε η 5 (μπλιαχ)! και προβληματιστικα με την 11 με το δευτερο που λες.. 0.ο
    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα!! Τί όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου! Tantekiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα tante kiki! χαιρομαι που σου αρεσε :) καλως ηρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σου ευχηθώ κι εγώ να παραμείνεις και τα υπόλοιπα χρόνια καλά!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ για την προσκλησούλα! Θα παίξω κι εγώ!!!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστω για την ευχουλα next day !! και εσυ να εισαι παντα καλα :) φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...